Yitik bilgiler/ 2-İhtilaç ederse:ALIN ve KAŞ
Yitik bilgiler (2) İhtilaç ederse: ALIN
Peygamberimiz buyurdu ki:
’Sadaka veriniz. Sadaka kazayı belayı önler ömrü uzatır.’
Bundan anlıyoruz ki eceli kaza önlenebilir.
Şeytan seni yanıltmasın.
Kedere dair işaret aldığında müdafaa için verilen duayı oku.
Sadaka ver.
Allah her şeye kaadirdir.
Duaları duyar, mucip sıfatıyla kabul eder.
Eğer değiştirmeyecek olsa sana kaderinden haber verir miydi?
‘‘Dualarınız olmasa ne işe yarardınız’’ der miydi?
‘‘Talebena vecedena /siz talep edersiniz, biz icabet ederiz’’ buyurur muydu?
‘‘ Dertleriniz günahlarınızdan ötürüdür, tövbe ediniz ‘‘ diye uyarılır mıydık?
Semavi dinlerle uyarılmış olmak irade sahibi olduğumuza yeterli delildir.
.................................................................................
İhtilaç ederse: ALIN
Sağda rızık, solda hayır haberdir.
İhtilaç ederse; İki kaş arası:
Sağda ve solda dostluktur.
Kaşın burunla birleştiği nokta sağ yanda seğirirse kadın veya müminden dostluktur.
Veya siyaseten bir ülke ile dostluktur.
Solda ise, erkekten dostluk veya siyaseten gayrimüslim bir devletle dostluktur.
Müdafaa gerekmez.
İhtilaç ederse; Kaşların evveli, başladığı mahal:
Sağda ve solda dostluktur.
İhtilaç ederse; Kaşların orta yeri:
Sağda rızık gelir…
Solda yine mala dair keder olur..
Sağda ise, rızık, cemalden tecellidir. Sıhhat bulmak, nimeti uzmaya kavuşmaktır.
Şükretmek gerekir.
Solda ise; oluşacak kederi savunmak, engellemek icabı hikmettir. Bunun için: sağ el şahadet parmağını sol kaşın üzerine koyup (La kederi fil hayati ) okuyup sağa doğru çekmek gerekir. Ve sol elini sol dizi üstüne koyup, şehadet parmağını olduğu yerde deprederek (yukarı aşağı indirip kaldırarak) <La kederi fil hayati, ya hayyul baki bi hayatil bekai > okunur. İhtilaç kesilinceye kadar okumaya devam etmek gerekir.
İhtilaç olur olmaz ilk uygun saatte okursan çabuk zail olur. İhmal edersen tecelli belli bir dereceye kadar devir eder ki geri çevirmek zor olur. Yani birkaç gün müdafaa etmek zorunda kalırsın.
İhtilaç ederse; Kaşların nihayeti:
Sağda hüzün, solda servete delalet eder.
Sağda ise: Hemen sağ el şahadet parmağını sağ kaşın ucuna koyar (La hüzni fil hayati ) okur, sağa doğru çekersin
***** devam edecek