Kilo İle Mücadele
BÖLÜM 1
Bir kısrak misali gelmişti sanki dünyaya...Şahlanıp gitmek içinde vardı.
O kadar azim ve hırs ile doluydu ki, başkalarının özel imkanları ile vardıkları yerlere, makamlara, mevkilere kendisi, sadece sarsılmaz azmi ve hırsı ile varabiliyordu. İmkansızı asla tanımadı, tanımakta istemiyordu. Koşuyordu; İnsanların kusur gördüğü ona kusuru olarak hissettirdiği sorunlarından arınabilmek adına... Kararlıydı o kararlıydı ki, tüm cihan bir araya gelse, Duramazdı bu azmin, hırsın ve kararlılığın önünde! Kilo vermek istiyordu Alpîi o kadar istekli ve arzuluydu ki, Ölmeyi dahi göze almıştı bu uğurda. Belki basit gelir belki aşırı duygusallık olarak yansır bize ama Sokak’ta yürürken, Çoluk çocuğun aşşağılayıcı ve hakaret içerikli sözlerine mağruz kalmış bir adamdı. Yeri geldi hayatın her saniyesi bir azap bir çile bir işkence gibi geliyordu. Bazen kaçıp gitmek istiyordu, insanların keşfedemedikleri neresi varsa, balta girmemiş ormanlara yada başka diyarlara.. Kurtulmak istiyordu bu sinir ve psikolojik baskı harbinden. Sürekli yorgun düşüyordu. Artık isyan noktasına gelmişti!
Sonunda toparlandı ve çevreside dahil olmak üzere, tanıdığı herkese fazla kiloları ile mücadele kararı aldığını belirtti. Çok istekliydi o kadar istekliydi ki, Karşısında bir tepsi baklava yense bile iştahını öldürebilecek kadar istekli ve azimli idi. Koşuyordu sürekli. Hayatını tertemiz ve bambaşka bir radde’ye taşıyabilmek için. Artık fazla kilolarından utanç duymuyordu. Çünkü bununla başa çıkılabileceğini ve daha da iyisi bunun kendisinin elinde olduğunun farkındaydı. Bambaşka bir hayat için, Kendinde bir devrim yaratmak uğruna müthiş bir azim ve hırs ile çaba göstermekteydi. Artık, toplumdan dışlanmayacağı gibi ayıplanmayacaktıda. Kız arkadaşları ile daha rahat bir şekilde konuşabilip, kendini daha özgür ve ferah bir şekilde ifade edebilecekti Alpîi. Başaracaktı. Çok kararlıydı....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.