Hürrem rengi
O değil de;
5. sınıf öğrencisi, 4. sınıf öğrencisi kıza aşk mektubu yazmış ama kızın annesi öğretmenmiş. Aşık oğlumuzu tenhada kıstırıp ağzını burnunu patlatmış. Nasıl gücü yettiyse...
O öğretmen benim arkadaşım olmasın, benimle ince belli bardakta çay içmesin...
Eseff gel... kınayacağız!
O değil de;
Kuzey-Güney dizisi oyuncularından Merve Boluğur’un Hürrem rengine boyattığı saçları dizinin fanatiklerinden tepki almış ve kızımız saçlarını yine eski haline getirmiş.
Hürrem rengi saç... O ne ya!
Çok pis gülerdim bu habere de başım çok pis ağrıyor...
O değil de;
Az durun,
Engin Akyürek’le Beren Saat sevgili sanılıyormuş ama aslında değillermiş.
Engin, model Cansu Taşkın’la önce tesadüfen kaldırımda karşılaşmış ayaküstü sohbet etmişler. Aramızda aşk yok sadece arkadaşız demişler. Sonra Face’de samimi pozları yayınlanmış, kafa karıştırmış.
Kimin kafası karışmış işte onu hiç bilmiyorum... Benim olayım sizin kafanızı karıştırmak... ki, kendi dertlerinizden bir anlığına sıyrılın.
O değil de;
’Seni bir güzel titretecektim’ başlıklı bir boşanma davası var ama gece gece özele girmeyelim...
O değil de;
Avrupa hayali, karın doyurmak, kara büyü, tacirler, fuhuş...
Galiba hiç önlenemeyecek bildik hikayeler...
O değil de;
’radyoda o şarkıyı/bu sabah gene dinledim/tam evden çıkıyordum/bir garip oldu içim’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Bu gün sayfama daha önce yazdığım bir öykümün devamını yazdım sayfama tam kaydete geçe
cekken sayfa kapandı önceki yazıma geçiş yaptı birden. Bir sürü uğraş vemiştim yazmaya, canım sıkıldı. Eee! kel alâka diyeceksin..Magazin de şimdi bana okuyunca, Eeee, dedim..
Canı sıkkın biri böyle yazar.
tebrikler, selâmlar..
Esma KAHRAMAN
Hürrem yüzüğü
Bihter kolyesi
Fatmagül fuları vs. vs.
Hayatımız dizi ve magazin olmuş Sevgili yazarım. Ama yanarım yanarım köyde ki Hatça bacımın şalvarı bir türlü moda trendi olamadı. Tarlada Recep ali emmim ile paparazzilere yakalanmadığından olsa gerek. Pek medyatik bulunmadı sanırım.
O değil de
Sevgiler...
Esma KAHRAMAN
Hatça Bacı şalvarı gerçekten ünlü olmaması büyük talihsizlik. medya işini iyi yapmıyor:)))
Hamuş-71
Oyyy :)
Ne güzelsiniz sevgili Esma. Ben bu pembelikle bütün gün pamuk şeker kıvamında mutlu mesut gezerim artık :) Teşekkürler.
Valla dediğin gibi de olmuş..
Bak nasıl karıştırmışsın milletin aklını. artık işe yarar mı bilmem?
Yoksa Sami öğretmenin dediği gibi ayıklarsın prinçlerin taşını :)))))
Esma KAHRAMAN
eskiden pirinçteri ayıklamak taşları ayıklamakatan daha kolaydı.
:)) Sevgilerimle.
İllâki birisine mi benzememiz gerekiyor?
Magazin kültürüm zayıftır. Bu vesileyle eksiğimi giderdim.
Selam ve saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Daha evvel de söylediğim gibi çöcuklar çocukca bir bilgelikle bilir aşkı, büyüklerin burnunu sokmasına o kadar da ihtiyaç yok yani.
Bizim ufaklık da ilkokula giderken daha birgün annesine şöyle demişti: "Anne biz Ece'yle çıkıyoruz. Haftasonu bizi sinemaya götürür müsün? " Hala gülüyorum bunu hatırlayınca.
Vel hasıl; siz bizi güldürüyorsunuz Allah da sizi güldürsün.
Esma KAHRAMAN
sevgilerimle:)
Esma KAHRAMAN
Şimdi benim kafam karıştı...Ama bu sefer pirincin taşını sana ayıklatacağım
Sual 1 Bahsi geçen kişi gerçekten de bir öğretmen mi yoksa ürkütmen mi ?
SUAL 2- Kuzey-Güney Dizisi Amerika iç savaşını anlatan tarihi bir dizi mi?
Sual 3- Merve Boluğur gerçekten de bol uğurlu bi hatun mu? Hem onun saç renginin derdi kimleri gerdi?
SUAL 4 Beren'i artık tanıdık da Engin Kim?
Ötekileri sormuyorum artık. Ama bunları öğrenmem lazım. Çooookkk önemli çünkü...Hatta hayati...
Selam ve sevgilerimle.