- 1882 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Davar sürüsünde göze batanlar aptalların kiraladığı çobanlar tarafından yabanilere tek tek yem olarak veridikçe yavaş yavaş sıra o aptallara geleçektir.İş işten geçenden sonra o yabaniler istedikleri gibi hoyratça yaşayacaklar davar sürüleri ise o yabanlara yem olmaya devam edecektir. Zamanımıza uygun bir hikaye anlayana. Buraya taşıdığınız için teşekkürler. Saygılarımla.
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeleriniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
"Aptalların kiraladığı çoban" ifadesini çok güzel.
ASLANLAR AÇ GÖZLÜ BÜTÜN ÖKÜZLERİ YEMEDEN DURMAYACAKALAR GÜZEL VE ANLAMLI HKAYE
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
İlginiz ve yorumunuz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Bu hikayeyi;
cengiz erşahinin stres, kendine güven adlı kitabından okumuştum ve buna benzer çok hikayeler geçiyor kitabında. aslında bu anlattığın hikayeyi ben kaleme alıp tutuklanan eski genel kurmay başkanı ilker başbuğ için gönderme yapacaktım, yüreğinize sağlık siz daha erken davrandınız. sevgi ve saygılar sunarım.
Hikmet Özkul tarafından 1/6/2012 10:50:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
bekir güçlüer
İlginiz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Umarım ilgililer mesajı almışlardır.
Merhaba Bekir Bey,
Güne uygun bundan daha güzel bir öykü olamazdı. İzninizle şunu da ben ilave edivereyim.
"Naziler önce komünistler için geldiler, bir şey demedim çünkü komünist değildim. Sonra yahudiler için geldiler ve bir şey demedim çünkü yahudi değildim. Sonra sendikacılar için geldiler ve bir şey demedim, çünkü sendikacı değildim. Sonra katolikler için geldiler ve bir şey demedim çünkü katolik değildim. Ve sonra benim için geldiklerinde ise çevremde benim için bir şeyler diyecek kimse kalmamıştı." Alman Papaz Martin Niemöller
bekir güçlüer
Selam ve saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Selam ve saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
İlginize teşekkür eder, saygılarımı sunarım.