- 1008 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEREDESİN?
Neredesin? Ellerin, gözlerin, yüreğin kayıplarda raks ediyor söyle şimdi bana, neredesin?
Benden aldıklarının da haddi hesabı yok, neredesin? Dün geçmişe uzandı ellerim, tutamadım.
Geleceğim yapıştı yakama hangi birini kurtaracağımı şaşırdım. Zaman birbirini kovalarken anılarımız depreşiyor gözlerimin önünde…
Gözlerimden bir bir kayıp giderken her biri, tutamaz oluyorum zamanın telaşını…
Neredesin? Bak şarkımız çalıyor… Bizim olamayan, gerçekten var olamayan ama olmasını istediğim şarkımız…
Sen bir notasından tut, ben gözyaşlarını tutarım akmazlar öyle ansızın… Yeter ki bana yardım et, kurtar beni kendimden; sensizliğin buruk eleminden…
Peşi sıra taktım düşlerimi sensizliğin koynuna, orada uyudular. Kurtaramadım, her şey bu kadar mı yalandı?
Neredesin gözümün nuru, neredesin dön gel… Elemlerim yüreğime batıyor haydi dön gel…
Fırsat bil yalnızlığımın kalleşliğini, mutlu et ikimizi… Söz veriyorum ikimizi birbirimizden ayrı tutacak sana istediğin ölçüde bulaşacağım.
İstersen küçük ama umutları büyük bir kız çocuğu olurum sararsın beni, şefkate muhtaç görür mutlu edersin, sen bilirsin. İstersen gözyaşları çok, yüreği yaşlı bir derbeder olurum hüzünlerinle birlikte sarmalarsın beni, sen bilirsin ama dön gel…
İstersen eğer gözyaşlarımı çıkarmam karşına gözlerim sulanmaz yanında hiç…
Eğer istersen büyütürüm yüreğimi, uysal çocuk olmaktan cayar umutlarına sararım kendimi…
Neredesin? Şarkımız durmadan çalıyor yüreğimin bir yerinde plak takılmış çaresizce ‘sen’ diyor…
Neredesin sevgilim, neredesin? Kıçıkırık hasretler bel bağladı bana, söyle neredesin?
Gelip ben alayım seni, utanma yolu bildiğim kadar saklarım bilmediklerini… Sana ait her yolu bilirim, çıkmaz sokak bile umudumdur benim…
Söyle sevgilim söyle! Neredesin? Yağmur damlaları hüznümün şeridi oldular, herkes öyle çok mutlu ki yüreğime konan göçen yok misafir bile olmadılar…
Senden sonra yalnızlık da terk etti beni, her yol bana çıktı yalnızlık bile koynuna almadı beni…
Neredesin? Söyle yerini geleyim, ya da sen gel… Durma öyle öksüz yârim; gözyaşlarımın tuzuyla beslerim seni… Aç kalmazsın, gülüşümün sıcaklığıyla ısıtırım seni donmazsın.
Ellerimin teriyle silerim hüzünlerini, bir daha asla mutsuz olmazsın. Şimdi söyle bana neredesin?
Bulsam seni, sanki bana kahredeceksin. Söyle sevgim, söyle aşkım, söyle ben neredeyim?
Bulsam kendimi, sanki bana kahredeceğim. Bulsam kendimi, kaybolduğum yerden seni çıkarıp ikimizi de ateşe vereceğim…
Söyle sevgilim, söyle şimdi neredesin?
Dilara AKSOY