Dünyanın en güzel kadınıyım
O değil de;
Magazin havamdayım ama magazin sayfasında en çarpıcı konu olarak Bülent Ersoy ve Deniz Gezmiş işlenmiş...
Gazetecilerle aynı düşünmüyorum. Bana göre bu magazinsel bir haber değil o yüzden haberi pas geçiyorum.
O değil de;
Hülya Avşar kızıyla ilgili bir olaya tepki vermiş. Kızını sayfama almayacağım... Yakışıksız olur...
’Dünyanın en güzel kadınıyım’ deseydi uzun uzun yazardık...
O değil de;
2011’in en çekici erkeği Kıvanç Tatlıtuğ seçilmiş. Kim seçmiş, niye seçmiş, neye göre seçmiş fikrim yok. Merak da etmiyorum.
Çocuğum evladım sen takılma böyle şeylere, işini yap sen...
O değil de;
Serdar Ortaç yeniyıla borçsuz olarak girmiş. Kumarda kazanmış...
Buna heves eden M.Ali, Ortaç’ın oynadığı casinoda aynı oyunu oynamış ve 10 Bin TL. kaybetmiş.
Her gördüğünü istememeyi öğrenmiştir belki...
O değil de;
Yine magazin haberi olmadığını düşündüğüm bir haber ama güzel bir haber...
’Zeki Alasya ve Metin Akpınar uzun yıllar sonra yeniden birlikte sahneye çıkacak.
Ünlü komedyenler Metin Akpınar ve Zeki Alasya yeniden ’Devekuşu Kabare’ için bir araya geliyor.
Bu kez ’Devekuşu Devekuşu’ ismini kullanacak ikili üç ay içinde yeni oyunlarıyla görücüye çıkacak. Oyun İstanbul Kongre Merkezi’nde oynanacak.’ (Kaynak:Milliyet)
Zeki-Metin deyince aklıma ilk gelen replik;
- elinde ne var?
- sepet
- sepetin içinde ne var?
- çiçek
- ne satıyor?
- sepet...
Sevgili Zeki-Metin,
Özlettiniz... Gelmenize sevindim...
O değil de;
MANGA !
Dikkat edin bu çocuklara... inanılmaz çocuklar...
O değil de;
İyi bayramlar...
YORUMLAR
Zeki- Metin ; yıllarca filmlerini oynattım, güldürdüm insanları, kendim de güldüm. Halâ seyrederim eski filmlerini ve yeni dizilerini.
Yıllarca gerek tiyatroda gerekse beyaz perdede çok güzel bir ikili oluşturdular. Yeniden bir araya gelmeleri çok hoş bir nostalji olacak.
O değil de ; Hülya Avşar gerçekten de dünyanın en güzel kadını mı ?
Allah, Allah ! Ben galiba hiç de güzelden anlamıyorum.
Esma KAHRAMAN
EN güzel mi?
güzellikte EN diye bir kavrama katılmıyorum.
ve
:) Zeki-Metin
bende çok severim... birlikte gerçekten çok iyiler...
:) Sevgilerimle.
Ne bayramı ?
Allah Allah ! Bunda da bi hayır vardır..diyorum..yani kendi kendime..
Aslında en hayırlı bayram ocak ay'ında olmalı..Doğru değil mi amma..
Ocak, senenin ilk ayı..Ona hoşgeldin demek için bir şeyler yapmalı.
Aaa ah ! Derdimiz çok valla :))
Şair, bence çok güzel bir yazı..ve rahat yazılmış.
Kocaman tebrikler.