- 948 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YIL 2012 HAYAT BİR RÜYA MI YOKSA
YIL 2012 HAYAT BİR RÜYA MI YOKSA?
Bu soruyu kendine soran çok kişi vardır eminim aranızda.Yaşadıklarım bir rüya mıydı?
Nasıl geçti bunca yıl hayatımdan?Bebeklik anılarım hayal meyal canlanırken gözümde ,çocukluk anılarım yavaş yavaş silinmeye başladı beleğimden.Gençlik yıllarımı ne sizsorun ne de ben söyleyeyim.Bir roman ,bir film adıydı.RÜZGAR GİBİ GEÇTİ.
Eee otuzlara ayak basınca sarsıldım birden.Nasıl geldim ben bu yaşa derken bir şairin mısraları çalındı kulağıma.Yaş otuz beş yolun yarısı.Tam yolu yarıladım derken bir de baktım ki kırklar,elliler birbirini kovaladı.İşte o vakit anladım hayatın bir rüya olduğunu.
Belki de daha önce anlamıştım ama bu kadar üzerinde durmamıştım.
Bir telaş sardı içimi .Yolculuk bitecek .Bir an önce çıkınımı hazırlmalıyım.Şöyle bir baktım çokınımın içine neler yok ki? Mutlu ettiğim yüzler,kırdığım kalpler,öfkelendiğimde karşımdakine ve kendime verdiğim zararlar,amaçsızca yaşadığım yıllar,boş boş televizyon karşısında öldürdüğüm zamanlar,sevdiklerimden bi haber yaşadığım yılar,gülen,ağlayan,bağırıp çağıran yüzlerim...
Hayat bir rüya belki dostlarım ama önemli olan o rüyayı bile anlamlandırmak.Bir kabusa değil,bir şenliğe çevirmek.Bu dünyada bizim de yaşadığımızı hissettirmek birilerine.Kazanmak kırılan kalpleri,bir yoksula yardım etmek,bir bebeği güldürmek,bir öğrenci yetiştirmek...Hiç bir şey yapamıyorsanız kimse takılıp düşmesin diye yolda ördüğünüz bir kaya parçasını kaldırın.Birşeyler yapın yeter ki.Günü güne bağlayarak yaşamayın.Siz günün değil gün sizin bir parçanız olsun.Siz yılın değil yıl sizin bir parçanız olsun.Varlığını anlamlandırmanın mutlaka bir yolunu bulun .Yoksa sadece bir rüyadan,hayalden ibaret olarak göçeceksiniz bu hayattan.’Hayat rüya ama ben gerçeğim ,ben de yaşadım bu dünya üzerinde’dedirtebilecek şeyler bırakın arkanızda.
.Nice yıllara.YENİ YILIN KUTLU OLSUN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.