- 785 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Adına 'aşk' dedikleri koca dünya.
Kısacık ama o uzun kelimenin hakkını veremiyorlar şu günlerde. Cesurluk, yüreklerden uçmuş gitmiş bulunması zor uçsuz bucaklara. Hırs kalmış geriye, O yenilmez adı batasıca hırsınız.
Aşkı raflara kaldırmışız son birkaç yüzyıldır. Sarılmak mesela, et ete deymesinden başka hiçbir açıklaması yok içinizin çürümüş yanında. Söylemek için söylenen sözler sarmış her yanı, konuşmak için konuşan insanlar çok, sanal alemin henüz yutamadığı insanlar az olmuş mesela. Beyaz dedikleri kocaman leke leke olmuş.
Mis kokulu sandıklarda sararmış mektupları saklayanlar, anlayana en güzel "masal" olmuş.
Sevdiğini gören insanların içindeki o titrek kıpırtıyı çalmış birileri, artık ’kim kimin nefesinde sabahladı ’ diye düşünülür olmuş. Sonuna kadar gitmek yerine, hangi yollardan, önce kim ayrılıcak hissi var artık insanların o kurumuş kurak yüreklerinin ta diplerinde.
Hani birilerinin kavuşamamak yüzünden canlarını verdiği, uğruna dağları deldiği, tüm bedenimizin zangır zangır titrediği, hani o amansız çığlıklarınızın kapladığı,sevdiğinizin gözlerinin içine mezarlık kuran, yüreğimizi söküp bedenimizden çıkaracakmış gibi ağrıyan, tüm bedeninize dolanan şey varya hani şu üç harfli olan, işte onun ölümünün bilmem kaçıncı günü bugün. Eskidenmiş Aşk dedikleri di’li zamanın birinde.
Başımız sagolsun ölmüş insanlık, ve ölmüş o adına "AŞK" dedikleri o koca dünya...
YORUMLAR
Sevgili Sabiha
Şu günlerde yaşanılan basitliği,sadece saatler ile ölçülen zamanla ve sadece tenlerin yaşadığı ilişkileri o kadar güzel anlatmışsın ki hayran kalmamak elde değil..Evet çok haklısın bugünler de kadınlar sadece şık ve kaliteli bir akşam yemeğine,gittikleri barda kendileri için açtırılan bir şişe içkiye ve gecenin sonuna kendisini götürecek olan aracın kaç bin dolar ile ifade edilişine göre yaşıyor "AŞK"ları...Sanki erkekler çok mu farklı?Onlarda acaba hangi etini beğendiğim kadını bir yemek,bir şişe içki ve lüks aracımla hayvani zevklerime kurban ederim diye düşünüyor..Kısacası gerçekten hepimizin başı sağolsun.Kalemine yüreğine sağlık...