- 5005 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞANIN İSYANI
Güzelim insanoglu , kendisine kucak açan dogaya karşı o kadar bencildir ki tıpki bir kuzunun koyunu emmesi gibi çekinmeden emer dogayı.Hiç bitmeyecek gibi daha fazlasını istedikçe ister .Doga ne kadar verirse versin insan verilenlerle yetinmez.
Gelelim küresel ısınmaya , yani bu kadar bencilligin sonu cezasız mı kalacak ? Tabiki kalmayacak . Doğa yapılan etkiye tepki veriyorsa suç onda degil.Biz olsak doga kadar da sabırlı olmazdık . Karşılıksız vermek bize degil Allah ’ a mahsus oldugu konusunda hemfikir olur, hücuma geçerdik .
Doga isyan bayragını çektiginde neden bu kadar şaşırıyoruz . Doganın haykırışlarını duymazlıktan gelmek bizim seçimimiz degil mi?
Hala yaklaşan kıyamete inat elimizdekileri yok ediyoruz . Kime sorsan suçlu o degil, peki suçlu kim? Kimse kaçınılmaz sonun geldigine inanmıyor . Artık sonun varlıgı degil sonun nasıl olacagını düşünmek gerekli. Sular altında kalarak mı? Yoksa sıcaktan kavrularakmı ?
Biraz çaba ! Evet yok oluşu durduramayız ama var olanı koruyarak geciktirebiliriz.
YORUMLAR
Ozon tabakasına verilen zarardan daha büyük tehlike oldu insanoğlunun karşısında KÜRESEL ISINMA...ve hala öyle duyarsız, öyle ilgisiz davranıyoruz...
Yaz aylarında büyük kentlerde su kesintisi ve yokluğu ile karşı karşıya kalma dahi uyarmadı insanoğlunu...
Evet belki durduramayız ama koruyabiliriz..
Kutlarım..
SEVGİYLE...