- 830 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MELODİLER BÜYÜRKEN
MELODİLER BÜYÜRKEN
müziğin psikolojik besin veya psikolojik deşarj aracı olarak kullanıldığını, duyguların dili olduğunu ve alemin duygu postacısı olduğunu büyüdükçe öğreniyorsun elbette....öğrendikçe de artık emrahın ayrılığına ağlamaz oluyorsun......en azından onun için ağlamıyorsun artık.....ağlamışsan eğer demek ki içinde sen varsın.....
küçükken küçük emraha bile ağlardık o denli sosyal sorumluyduk........müzik sadece küçüklüğümüzde evrenseldi....şimdi ise sadece kişisel.....en fazla iki kişilik........aşklarda, sevgilerde iki kişi için söylenir tüm melodiler.......bütün melodiler iki kişiye hizmet eder......salonda sadece iki kişi vardır......ikisi de susar sadece melodiler konuşur......hallerini en iyi melodiler anlatır onlardan çok.......duyguların dili olur işte......melodi kaptanıdır duygu gemisinin......rotası da melodinin sözleri......söz nereye giderse rotada oraya......şiirlerde öyle yazılırya.....daima rotası vardır...bir yerlere birşeyler taşır ya.....postacıdır zaten......melodiler dünyanın en vefalı dostlarıdır.....en yalansız en samimi en sırdaş en ölümüne dostlardır......herkes seni terk etse o asla terketmez.....bütün alem yanlız kalsa o bırakmaz tek başına.......
kimse yanlız değildir aslında yanlızım dediklerinde.......alem böyle söylese bile öyle değildir işte ....melodiler evlattan candan ötedir kanın içinde gezer....damar da dolaşır.....oksijeninin içindedir....bu denli candostudur insana.....melodiler böyledir işte........melodilerde de sevgi de vardır nefrette......sevginin dokusunda sıcaklık vardır tüm biyolojik ve psikolojik varlığını ısıtır.....nefretin ise heryerinde buz vardır soğuktur daima.....gergindir...melodiler de öyledir.....kullanma klavuzu sevginin ve nefretin el kitabında yazılan talimata göredir.....ya sıcaktır ya soğuk
Selçuk Balcıdan dinledim küçük emrahın ayrılığını......kemençe nasılda değiştirirmiş melodinin rengini......ben onu bunu bilmem ama şimdi diyorum ki ha bu kemençe enstrümanların kiralidir...ormanların kralı aslan ise enstrümanların da kralı kemençedir.....sonra deniz üstünde fener dedi selçuk balcı kardeş.....kıtaro matsuki dinliyorum artık bu dünyadan kopuyorum…… mem u zin kaval var oy havar oy havar sevmişem ben seni….....gel de ölme şimdi.....
YORUMLAR
Melodiler bir çok kez anlatılmıştır ama bu anlatımı ben sevdim
haa bu arada küçük Emrah'a ağlayanlar kervanına dahilim bende :))
TEBRİKLER....