EN AZ BİR HAYALİM-iz GERÇEK OLSUN!
Yeni yıl eski yılın tahtını salladı yine.
Yine, yeniden umutları kucaklayarak zamanın zamansızlığına kurulu tahtına yerleşti, umutları güvenin kollarına tutturarak.
Zaman aldı başını gidiyor yine, yakalayabilene aşkolsun, hızına ayak uydurabilene helal olsun... Her ikisinin keyfinde zamana takılanlara da uğurlar olsun.
Yolumuz açık olsun, geçecek yılımız gelecek yılımıza aydınlık sunsun!
Geldi geçiyor, gitti yitiyor derken, işte;
1 gün bitti.
2.günde bitti..
3. gün 4 e el verdi... Zaman girdap olmuş geleni gideni yutuyor. Önüne kattıklarını silip süpürüyor. Bir tek çocuk ruhları yutamıyor, duyguları silemiyor. Bedeni olgunlaştırıyor sadece su misali akıp giden zaman, ama ruha dokunamıyor. Ruh; hep genç- çocuk kalıyor, umutlara takılıyor, zamanı takmıyor, yıllara takılmıyor. Her yıl bitiminde, her gelen yeni yıla "merhaba..." derken, her renkten gülümsüyor sadece. Tamamlanamayanların burukluğuyla, isteklerin tekrarının mahçupluğunda, zamanın dokunamadığı çocuk-genç ruhun yüreğinde ki umutlarına sığınarak, bir kez daha yine yenilenmiş gelen yılın eşiğinden adım atıyor ruh, zamanın zamansızlığına tutunan mücadeleci yüreğinin katıldığı sörfle ve belki bir sonra ki yıla taşınacağı ümitlerle...
Geçmiş yılları irdeledim gerçekleşenleri, gerçekleşmeyenleri, sürümceme de kalanları... Ve yeni yılda bir yenilik yaptım; taşınmadım yeni yılın kucağına umutlarımdan harmanladığım ümit kırıntılarıyla... Kararlarda almadım! Alınması gereken kararların hepsini, şüpheli alacaklar hanesine devrettim yeni yılın eşiğinden adım atarken.
Umutlara yeniden yeniden yelken açtıran zaman, yenilenerek eşikten içeri gireli 3 gün geçti bile. Sarsa örseleye bedenimizi, takılmadan bize, takmadan hislerimizi, nispet yaparcasına ruhumuza, yol aldı yine yılın sonuna, durmaksızın yeni başlangıçlara kavuşma telaşında...
Bu defa kanmaya niyetim yok, telaşa hiç gerek yok. Keşiflerim var artık. Tasarruf hanemde biriktirdiklerimle tadına vara vara zamana nispet yaparcasına bahtıma çıkanlarla anların tahtına kurulacağım.
Ve dileyeceğim;
Sevdiklerimin ve kendimin sağlığı iyi olsun.
(Sevdiklerinizin ve kendinizin sağlığı iyi olsun)
Sevdiklerimle birlikte olayım.
(Sevdiklerinizle birlikte olun)
Sevmekten bıkıp usanmayacağım ve karşılk alacağım biri hayatımda olsun.
(Sevmekten bıkıp usanmayacağınız ve karşılığını alacağınız biri hayatınızda olsun)
Yapmaktan hiç sıkılmayacağım işim olsun.
(Yapmaktan hiç sıkılmayacağınız işiniz olsun.)
Hayatımda 3’ü bir arada; ’neşe+huzur+tebssüm’ hep var olsun.
(Hayatınızda 3’ü bir arada; ’neşe+huzur+tebessüm’ hep var olsun.)
Değiştirmek istediklerim inat etmesin, değişsin.
(Değiştirmek istedikleriniz inat etmesin, değişsin.)
Yaşam hayatı tatlandıran hoş sürprizler sunsun,
(Yaşamınız hayatınızı tatlandıran hoş sürprizler sunsun.)
En az bir hayalim gerçek olsun.
(En az bir hayaliniz gerçek olsun.)
diye...
GÜLÜMSETEN TEBESSÜMLER EŞLİĞİNDE, SAĞLIKLA ÇERÇEVELENMİŞ , BARIŞ İÇİNDE YAŞANILAN, YAŞATILAN HUZUR DOLU MUTLU YILLAR.
03/01/2012
:::::::> S.S.D
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.