- 733 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
gecenin üçünde yüreğimi sıkan A.Ş.K!
Hayallerimi astığım dar ağacım. Koynunda uyumadım ben bir kere bile. Ben sana hep aşıktım. Olmayacağını bile bile. Umarsızca umursuzca umutsuzca hep aşık. Hep aşık. Gözlerin kaşların ellerin beni hissetmeyen tenin. Ve sen en derinimde kalbimin. Herkesten bir parça çalıntı aşk almış yüreğim koynuna sana yatak yapmış en tutkulusundan. Gel hadi uzan üstüme ört yüreğimin çıplaklığını çapkın kalbinin kalabalığıyla. Utanıyorum bakma gözlerime alev alev yanarım yoksa. Utanıyorum dokunma duygularıma duyduklarıma sakın dokunma. Bitmesin o seni hatırlatan şarkılar hep. Kulaklarım patlasın sesinden nefesim kesilsin yükseklerinde alçaklarında enginlerinde. Beni yaşa bende ondan bunda herkeste. Unutamadığın anları sırala aklında. Hep ben olsun gözlerindeki alt yazıdaki bencil dil. Hep ben. Dudaklarının arasına kıstırdığın sigaranın dumanı ben diye dolsun ciğerlerine benim dudaklarım öpsün yine yine yine sigara izmaritin gibi. Gözlerini yaksın buğusu. Benim yüreğine hiç dokunamadığıma inat. Seviyorum seni engel yok ki kalbe. Öyle seviyorum ki hem de ölürcesine. Yüreğimi canımı tak çıkar gibi eline verecek aşkım. Defalarca ölüp diriliyorum seni her gördüğümde. Kaç hayal kurduğumu bilmiyorum seninle. Senin haberin yok belki de. Çok yola çıktık sevgilim seninle. Ben cam kenarında ve sen benim omzumda hep uyudun. Ben yaşadım hep nefes alış verişlerini kontrol ettim sen uyurken izledim seni. Sen hep uyudun. Rüyalarında gülüp eğlendin belki. Belki de aşık oldun. Ama sen bana hep uyudun sevgilim. Göğsüne kıvrılıp yattım sen yanımda cansız beden gibi ölü ruh gibi. Nefeslerin kesik kesikti. Beklide onunla seviştin. Benimle seviştin onunla uyandın. Belki de baktın bulamadın kendini bende. Bul sevgilim .ben sendeyim sende bende. Her zerremde her yerimde. İmkansızım kalp hırsızım. Kokuna karışan rüzgarım. Savur beni kaldırdığın elinde. Güldüğündeki inci dişinde bitir beni. Ben her uyandığımda yeniden büyütüyorum öksüz seni içimde. Sende bakıp geçme görerek bak. Öğren beni. Zamanı durdurup vur. Adımı yaz kanına. Bi kalp yap içinde ben.. sen .. dokunmasın kimse sana.ve görmesin benden başka göz. Ellerin bana ait her şeyin. Kıskanırım. Bana ait küfrün kıyametin. Sevgin sevgisizliğin. Kıskanırım.. bana ait..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.