- 858 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
******02,01,212******
Her gun yeni bir bittiş....
Bu gunde sen bittirdin..Yarin neyi bittirir bilmem, korkuyorum..Cığlık cığlıga korkuyorum..Gözyaşlarim gene havaya karişti..Git dedin gidemem senden dedim..Sonum olursun dedim...Neyin olursan olurum bitti...Bi hoşcakal kelimesine bile siğdiramadik..Yikildi artik kumdan evlerim,dagıldın işte gittin sende diyerleri gibi, devrik cümleler kurdum gönlumde gene bir bitişin ardindan bittişimi izledim sesizce....
Öldümu demelerini bekliyorsun,bittirdin bi bittişe daha dayanamadimi demesini bekliyorsun_??Gidiyorum sevgilim gidiyorum işte sensiz bi gune bittiyorum...Sensiz ilk gecem sedasizca habersizce cekiliyorum hayatindan usulca gidiyorum ömründen...Suzulmesin gözunden yaşlar bitti dediğin an gittin benden...Cesurum biraz ağlamakli gibiyim yanaklarimdaki bu islaklikta ne, gözümden böylemi düşmeliydin..SEvgine muhtactim,sana,askina,hatta sesine muhtactim sen beni düşdüğüm yerden kaldiran adama degilmiydin_???Yapma kiyma...Bensiz üşürsun..Özlersin..İşe gidemez yemek yiyemesin...Yapma yalvarim sevgilim gitmeme izin verme sende gitmeee....
Özür dilerimmmmmmmmmmmm......Gitmeeeeeeee......
YORUMLAR
gitmeyi kafasına koyduysa ne dersen de gidecekdir gizel bir yazı tebrikler