- 745 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
bir çaycının seyir defteri...(15)
Acı bir gündü...
Okuldu,mahalleydi ,oyundu,eğlenceydi vesair şekilde geçen günlerin biriydi işte..Tuncay hepimizden erken çıkmıştı kundaktan..Yürümeye heveslendiği belliydi..Fazla ağlamazdı da..Ya altına yaptığında ya acıktığında yahut uyumak istediğinde ağlardı..
Turgutla yarış yaparcasına ilgilenirdik onunla ki evin gözdesi, son beşiğiydi o günler..
Meş’um hadise annemin bizi banyo yaptığı bir güne denk gelmişti,ilkin sıra bendeydi..Teşt dediğimiz,geniş demir bir leğende sıcak suda gözlerimizi yakan bir sabunla yıkardı bizi..Banyodan sonra sofra kurulacaktı ve tüpte yumurta kaynıyordu..Tek kanallı televizyonda bir korsan filmi oynuyordu ve tuncay sürünüyordu..Bir vakit sonra havlu ile kurulanıp yanan gözlerimi açmaya uğraşıyordum ki tuncay tüpün yanına kadar sürünmüş ve mazgalına dokunur dokunmaz kaynar su üzerine dökülmüştü.Annem o sırada turgutu yıkamaya hazırlanmıştı..Hemen akabinde ev sahibemize gönderildim..Sariya hanım ve annem tuncayı sağlık ocağına yetiştirdiler..
(ilk yazdığımda telefon muzırlık yaptığından yorum kısmından devam ediyorum affınıya mahsuben)
YORUMLAR
baba kelimesinden nefret etmek bir çocukiçin ruhunda kapanması zor hatta imkansız yaralar açar bence kendiniz için kendi ruhsal haliniz için yazının ahramanı babasını affetmelidir çok güzeldi tebrikler
hayalperest mitralyöz
Tuncay iyileşecekti iyileşmesine de bu olayı babama açıklamamız ve onun da sakin karşılaması olanak dışıydı..Olay günü farketmedi ki farkettirmemiştik..Ertesi günü iş yerinden izin alması bizim için tam bir fiyaskoydu..Onun gazap halinde karşısında duramazdık..Tam bir canavara dönüşmüştü ki ben acele ev sahibemiz sariya hanıma gittim..Eve geldiğimde gazap halinin sesleri dışardan duyuluyordu..Fazla zaman geçmemişti ki sariya hanım polislerle gelmişti eve.. Karakola gittiklerinde evde turgutla ben kalmıştık..Anneannem ve abdurrahman dayımla eve gelmişlerdi ki barışmalarını onlar sağlamış,sonradan öğrendiğim kadarıyla..
hayalperest mitralyöz
esasında olayın ayrıntıları yazarken hafızamda gale yana ve telefona olan sinirime karıştı..ilerki sefere devamla..