- 3253 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gülbahçe'den Doğum Günü Armağanı../ Hikmet OKUYAR
=
Kesin olmamakla birlikte, bir Ocak günü dünyaya geldiğim söyleniyor.
Konuşma fırsatı bulup da anama sorduğumda, O da; 15 Ağustos günü doğduğumu ifade ediyor.
Ben de ’ Ayalardan Auğtos, günlerden Cuma..’ diye aklımda tutuyorum kendimce, şiirce..
Yaptığım kalıcı hizmetlere bakılırsa, sevdiklerimin ve sevenlerimin gizliden veya açıktan söylediklerine bakılırsa; ’ iyi ki doğdum ’ diyorum kendi kendime..
her vesileyle, iyi günde kötü günde ’Bu günüme de şükür..’ dedim ama hiç doğum günü kutlaması yaptığımı hatırlamıyorum.
.Zaten tarih karmaşası da yaş günü kutlamaya müsait olmadı.
Yaş tartışmasında, Coşkun Ertepınar, Orhan Şaik Gökyay ile Sedengeçti gibi şiir üstadlarının söylediklerini ben de tekrarlayıp dururum.
Şiir yaşı; bayanlarda 14, erkeklerde 17 derim sorulduğunda.
Bu durumu bilen şiir ustaları şiir yorumcusu şiir öncülleri de sık sık bana sorarak durumlarını test ederler.
Kırşehir’den Zübeyde Gökbulut, Kayseri’den Fatma Çetin Kabadayı, Ankara’dan Mehmet Nuri Parmaksız, Sivas’dan Sabiha Serin, Adana’dan Harika Ufuk, Mersinden Afet Şair, Amasya’dan Keskin Ozan, Antalya’dan Hacercan, Muğla’dan Karya Güzeli, Ordu’dan Cemile Düzgün, Aydın’dan Şükrü Öksüz, Malatya’dan Kul Ozan, Kuşadası’ndan Güzelsoy Gülsün Ozan, Trabzon’dan Mustafa Nihat Malkoç, Yozgat’tan Ahmet Sargın, Sorgun’dan Durali Doğan bana hep ifade ettiğim yaş grubunun heyecanını aksettiriyorlar.
Her yeni güne başlarken ’Şebingülü ile Günaydın Gülüm ’ deyişleriyle mesaj gönderenlerin ne kadar çoğunlukta olduğunu belirliyemesem de; çok duygulanıyorum çok mutlu oluyorum duydukca..
Ben de söylüyorum her sabah aynı ayak tempolarıyla aynı başlık altında kadın erkek ayırım yapmaksızın..
Yeni yıl karmaşası içinde 12 ye 12 kala Şebingençlik heyecanı içinde Şebinkale burçlarından, Eğribel’in ötesinden berisinden Şebinkarahisar Sevdası, Giresun Sevdası, Karadeniz Sevdası, Sivas Sevdası, Yozgat Sevdası, Nevşehir Sevdası ve Türkiye Sevdası gibi meşhur deyişlerimin yankıları kapsamında; tüm aşık ozan şair şiir yorumcusu şiir dostlarıma, tüm şiir müzik beste şarkı türkü sevenlere, engin ufuklu düşünce adamlarına daha geniş yelpaze içinde sevdiklerime, Yaradan’dan ötürü sevdiklerime; üretkenlikle, huzurla, güvenle, sağlıkla ve kalıcı hizmetlerle dolu yıllar dilemeye özen gösterip halisane dilek ve duygularımı ifadeye çalışırken..Hiç ummadığım bir zaman dilimi içinde şiir gibi ifadelerle özdeş mesajlar almaya başladım.
Teşekkür ediyorum.Bu mesajlardan birisini tüm şiir dostlarımın armağanı olarak kabul ediyorum.
Ve mesaj göndermeyi düşünenler de dahil tüm sevdiklerime ve sevenlerime Şebinbülbülü duyarlılığında Şebingülü sunumlarımla güzellikler diliyorum.
Türkiye Sevdası ile Büyük Türkiye ortamlarında Türk İslam Dünyasında ve Dünya insanlığı için güzel dileklerin gerçek olmasını diliyorum.
Ve Gülbahçe’den Doğum Günü Armağanı olarak gönderilen deyişi sizlerle paylaşıyorum..
=
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN OKUYAR
=
Geçen senelere boş ver aldırma
Pırlanta kalbine hüzün doldurma
Dost ağlatıp düşmanları güldürme
Doğum günün kutlu olsun Okuyar
Bebeklik çocukluk gençlik çağları
Nice mevsim gördü ömrün bağları
Gülistana dönsün gönül dağları
Doğum günün kutlu olsun Okuyar
Bozok yaylasından Yozgat’tan selam
Gönlümüzden akan muhabbet kelam
Gönüller bir olsun yeter vesselam
Doğum günün kutlu olsun Okuyar
Şair Gülbahçe de size duâcı
Günü güzel yaşa eyleme acı
Râbb’imizden gelen başımız tâcı
Doğum günün kutlu olsun Okuyar
Yozgatlı Şair Salim GÜLBAHÇE
YORUMLAR
Nice yıllara değerli Hikmet bey...bu arada ben 2 Ocak'tan bu yana Sivas ilindeyim...14 Ocak tarihine dek burada kalacağım...bu süre içersinde bazı şair dostlarla buluşmayı düşünüyorum...ilk olarak değerl şairemiz sn. Sabiha SERİN Hanfendi ile sanırım yarın yâni artık o yarın da bugün oldu..kısmetse perşembe yâni bugün buluşmayı düşünüyorum...bu vesileyle sevgi ve selamlarım iletir,saygılarımı sunarım...
OKTAY ZERRİN- SİVAS