- 710 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HER MESELEDE İKİ ODA KURALI(ALTIN KURAL)
SEVGİLİ İNSANLAR!.. MERHABA!….
Bugün önemli bir gün……
Bugün "kendi çevrende güzelsen dünyada güzel olur" tezi üzerine artık hepinizin uyması gereken zorunlu altın kuralı sizlerle paylaşıyorum… tüm dünyaya hayırlı olsun….
Evet artık hayatınızda zorunlu olarak kullanılacak olan altın kuralın adı..: “HER MESELEDE İKİ ODA “ kuralıdır….
Evet altın kuralın adı böyle….her meselede iki oda…..
Sevgili insanlar!!...bundan böyle meselelerinizi iki odada görüşeceksiniz…..her yerde kendinize iki oda oluşturacaksınız…..
Bu odalardan birisi “SORUN ODASI” diğeri “ÇÖZÜM ODASI”
Evde, iş yerinde, sınıfta, karada denizde havada her yerde tartışma mı var hiç mesele değil istediğiniz kadar tartışın istediğiniz kadar birbirinizi yiyin için ne yaparsanız yapın ama artık böyle durumlarda zaruri iki odaya girme zorunluluğu var….
Bu arada kimse iki odamız yok demesin bütün dünyadaki masraflar benden kimsenin cebinden bişey çıkmayacak bendensiniz yani.
Birinci zorunlu altın kural;
Birinci altın kuralımız SORUN ODASI....
Bu kural aranızda sorun olduğunda devreye girecektir…Böyle bir durumda hemen SORUN ODASI’na geçeceksiniz…… oda olanağınız mı yok fark etmez…… bulunduğunuz her yerden de bir iki adım atın ve kendinizi bir çembere alın ve bilinki orası sorun odası…… elinizi hareket ettirerek bile daire kare artık neyse mimari hevesiniz dilediğiniz odayı çizin……tamam!!...güzel…..
tamam şu an sorun odasındasınız….….orada sorunlarınızı nasıl paylaşırsanız paylaşın önemli değil ama ikinci zorunlu altın kural var….
İkinci zorunlu altın kural;
ikinci kuralımız ÇÖZÜM ODASI...
kuralımızın püf noktası da bu çözüm odası….işte bu odaya girmek ilk odaya girmek kadar hevesli ve cesaretli değil değimli?…….maalesef gireceksiniz işte……
Sorun odasından çıkar çıkmaz tozunuzu kirinizi sokmamak şartı ile mutlaka çözüm odasına gireceksiniz….ikinci kural bu….
Bu odada sadece çözüm konuşulacak ilk odanın tozu bile bu odaya girmeyecek….odanın girişinde tozunuzu toprağınızı temizleyip öyle gireceksiniz…bu odada sadece çözüm konuşacaksınız….kural bu….
Sevgili insanlar bu kural bugünden itibaren kıyamete kadar geçerlidir…..kurala uymamanın cezası başınızın belası olan mutsuzluktur……bu büyük ceza bu kurala uymayanlara verilecektir..
lütfen KURALLARA UYALIM UYMAYANLARI UYARALIM!!!!.......
BEYZAN BEYZADE