Okuyalım...!
Bizler , birşeyler yazan, bir anlamda düşünen ve yorum yapan insanlarız..!
Gördüklerimizin ve/veya duyduklarımızında yorumlarını kendimizce düşünüyor
ve yorumluyoruz ..!
Düşünen adamın aklına bazı sorular geliyor , Bu Cumhuriyetin kaçakçısı bu denlimi muteberdirki , Devlet özrü gerektirir...!
50 kişilik bir grup bizim topraklarımızdan ; Irak topraklarına geçecek ve oradan bizim topraklarımıza vergiden muaf , yani kaçak sigara ve vesair emtialar getirecek ve bunları katır eşek gibi organizasyonlarla yapacak ; Ve ve dahi bu devletin güvenlik güçleri bütün bu olanlara seyirci kalacak...!
Ve bu organizasyonların failleri , zavallı siviller olarak anılacak. Ben bu yaşıma ragmen böyle bir devlet ve suskun millet tanımıyorum.
Devleti tanımayanlar , ve herşeye ragmen devletin karşısında duranlar ilelebet devletin karşı duruşuna muhatap olacaklardır.
Her kim olursa olsun müsaade edenlerde , bu verdikleri enteresan tavizlerle ve nereden aldıkları bilinmeyen imtiyazlarla er ve geç bu tavırlarının cezalarını vereceklerdir..
Bu , Cumhuriyet iç müttefiklerle kurulmuş ve yaklaşık 100 yıldır yaşamaktadır . Bu Cumhuriyetin iç müttefikleri herhangi bir (Üreme çoğunlugu, Kapital çoğunlugu, ve/veya benzer sebeplerle) sebeple Kendi kurdukları Cumhuriyete hıyanet ve benzeri durumlarda bulunurlarsa ; Cumhuriyet onlara karşı benzer hareketlerde bulunacaktır..!
Bu , tarzın adı çağımızda politika üretmektir. Devlet olmak ve Devlet adına politika üretmek pekde zor bir işlev degildir.Elbette , Ne idiği meçhul olan ve bizden asla uzak olmayan Demokrasi çerçeveleri içerisinde...!
Lazlar , Arnavutlar, Tatarlar,Çeçenler,Ermeniler,Yahudiler, Bu Cumhuriyet toprakları içerisinde kendilerini bile hiç sorgulamadan yaşarken neden bizim kader birliği yaptığımız Kürt kardeşlerimizle sorunumuz vardır hiç düşündünüzmü ..!
Bu , Cumhuriyet Mustafa Usta tarafından kurularak biz yukarıda etnik kökenerinden bahsettiğim insanlara ve onların çocuklarına emanet edilmiştir.Biz , tamamı ile bu emaneti devam ettirmek zorunda olan nesilleriz..
Biz Mustafa Ustanın , Yurtta sulh Cihanda sulh emrine uyarak büyümedik ve pekde kötü yapmadık..! En azından emperyalist olmadık ve kendi Ülkemize sahip çıktık.
Bakın ve görünki bu gün çevremiz ekonomik / Etnik problemlerle dolu bir bataklık halindedir. Bizler bu geçen 100 yıla yakın zaman içerisinde bir çok problemlerimizi hallletmiş olan bir toplumuz..!
Zaman , Herşeyin en iyi ilacı derler ; Bu iş kardeş kavgasına dönmeden , Ve unutulacak olan bunca hikaye varken gelin , bu kavgadan vaz geçelim..!
ABD’ Dünyanın her tarafından gelen ve tamamı ile serserilerden oluşan zeki bir toplumdur, Orta Dogu olarak Türklerden ve Kürtlerden başka serseri yoktur ..!
Ezanla beraber eller kulağa olması dileği ile Selam ederim...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.