- 730 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
APTAL OLAN VAR MI ?
ne yazayım bu sayfada.... ne olsun............ sayfa henüz boş........şimdi yazacaklarımı bilmiyorum ama dünyanın en önemli cümlelerini kuruyorum istiyorum.......dünyanın en etkili sözünü söylemek istiyorum......tarihe geçecek kadar önemli bir konu olsun istiyorum..........böyle başlamak istiyorum.......ben dünyanın en önemli şeylerini yazıyorum...... evet bu böyle başlamalı......içeriğinde ne olursa olsun önemli olmalı.......dünyaya hitap ediyormuş gibi pür dikkat dinleniyormuşsun gibi yazmalı......alem senden çıkacak sözleri merakla beklemeli.......merhaba derken bile dünyanın ilk defa sen duyurmalısın merhabayı.... onlar günde milyarlarca defa duysa bile ilk defa sen duyuracaksın........sen önemlisin.....önemli insanların en önemlisi sensin.......önemli insanların merhabaları ne kadar önemlidir….bilmelisin.............
.sen hiç söyledin mi kendine bu benden daha önemlidir dedin mi biri için...... ben birine sen benden daha önemlisin diye demediğim konusunda haklıyım galiba......eğer araştırma konusu yaparsak işimi gücümü bırakıp araştırmam lazım ama herkes kendine samimi sorarsa duygusal olmadan sorarsa ve sonucu benim gibi olursa demekki doğrudur..... evet ben dünyanın en önemli insayım konumuz bu......konu bu olunca ister istemez yazacakların da söyleyeceklerin de önemli oluyor ve tarihe sen kendini yazıyorsun........
tarihe geçmek zor mu hepimiz tarihe geçmedik mi zaten.....illa tüm toplumun tescilli eserimi olması gerekir…tescilsiz esersiz geçilmez mi tarihe....neden geçsin ki tarihe herkes.......sonuçta alkışlamak gibi sabit bir sendromumuz var……herkesi her şeyi alkışlarız ama kendimizi asla…..
bana göre otobüs durağında otobüs bekleyen bir yolcu bile tarihe geçmiştir.....kaldı ki tuvalete giderken bile demeyeyim hiç...........newtonun kafasına sadece bir tane elma düştü o kadar.......o elma o herifi ünlü yaptı birden….....dünyanın en önemli insanı olmuş birden.......kaç yaşındaymış o adam o zaman heralde varmış 30 40 50 neyse çocuk değilmiş işte.......e peki dünyanın en önemli insanı neden ilk doğduğu gün olmamış.......o güne kadar aklı nerdeymiş.......peki o güne kadar o ağaca bakan eden onu diken adamın rolü ne........önemi ne.......o neden hesapta yok...işin içinde o niye yok.......newton kardeş gelsin yer çekimi var bu elmada desin sonra da ünlü olsun....... ulan elma o gün mü elma oldu.....senden önce o ağacın dibine kimse oturmadımı......yerçekimi birtek o gün mü vardı....
asıl tarihe geçecek olan o elmayı oraya diken adam değimli arkadaşlar..........yanlış adamı alkışlıyorsunuz durun hele….bakın ben şimdi dünyadaki bütün çiftçilerimizin isimleri tek tek tarihe yazıyorum......onların alayını yazıyorum........benden daha önemli biri olmadığına göre tarihide yazmamda sakınca yok ...........birinin bile bilmesi tarihtir.....herkes önemlidir.....
kimse aptal değildir...kimse kimseden de daha akıllı değildir.... mesele biraz branş meselesi....biraz odak......ayrılmalar başlıyor işte....herkes birden şoför olursa yolcu kalmaz yolcu olursa şoför kalmaz.....branş meselesi.....tercihler işte....beynimizi kullanmak marifeti farkı var.....yani kapı orda git aç kardeşim....kapının ardındaki dolapta sende bende onda bunda herkeste aynı marka ve modelde madde var.....mesele sadece heveste iştahta azimde neyse işte emekte kardeşim.....herhangi bir şey için hakkıyla emek veren her birey tarihtir........
tarihe geçmek zor değil....tarihe geçenlere sabit hareketle aval aval bakmak daha zordur.......onlar sadece senden farklı branşta farklı birşeyler yapmış olanlardır.........newton elma demiş sen armut demişsin hatırla bak demişsindir mutlaka.......tarihin farklı sayfaları olsunlar onlar.....ama tarihe geçenler hepimiz.....
yemek yemekle tarihe geçmiyormuyuz........hadi canım o nası oluyor.....kardeşim sen yemek yerken kaç organın çalışıyor biliyormusun.....peki çalıştırmadığını düşün yiyebilirmisin......ayvayı bile yiyemessin .....çalıştırmasan emek verenlerin emeği boşa gidecek .....kimse üretimde yapamayacak.....onca insan kaldı mı ortada......sen greve girdiğin an onlar biter ...bak kaç kişiyi etkiliyorsun.....yedikten sonrasını düşün o daha fazla....... balıktan girer tekrar bize döner.......
doğal döngünün içinde olan herkes doğal tarihtir.....doğal önemlidir.....doğal gereklidir......birileri arada sivrilmiş newton gibi ben daha önemliyim demişse de o halt etmiş.....doğal döngünün çevrimin bir tane dişini kırabilmişse ha o zaman desin diyeceğini....ben kırdım veya bir tane farklı bir diş getirdim ekledim desin ha o zaman beni geçsin......hak etsin .....ama edemez......mesele o değil kardeşim.....mesele nedir biliyormusun.....yani hepimiz bir şekilde tarihiz......bir an bile çok farklı bakmışsan birine, bir çiçeği bile farklı koklamış farklı bir koku almışsan bile senin adın tarihtir.......sen önemlisin......yetersin.......birini bile sevindirmişsen tarihsin önemlisin yetersin...... bunun gibi sayısız çoğalt ben bunu dedim sen onu de........sonuç olarak önemli olan yemek yemek değil önemli olan yemek yerken yemeyenleri düşünmektir.......bunu düşünen zafer elde etmiştir tarihneki.............
kırılmadık mı üzülmedik mi yarına küsmedik mi oldu tabi çok oldu değilmi......hala da oluyor ......önemli olan kendimize güvenmemiz......kendimizi tanımıyoruz sorun orda......kendimizi icad etmiyoruz.....daha önce de dedim......ben kendimi tanımıyorum keşfetmedim dedim...doğru yani.....hala zaman zaman biri bana bişey dediğinde ha evet ben bunu daha önce düşünmemiştim veya hiç akıl etmemiştim haklısın diyorum.....akıl var ama..........dünyada sayısız icatlar var o icatların sahipleri düşünselerdi işe yaramayacak boşverirlerdi ama belikli kimse onu düşünmemiş…..herkes kendine güvenmiş başta ve inanmış hayallerine….. önemli olan özgüven.... o özgüven hepimizde var vallahi var….......kimse kimseden üstün değil ki.....fazla da değil.....inanmak....bütün mesele inanmakta......ben çok denedim....inandığım bişeyin peşini bırakmadığımda hayalimin gerçekleştiğini çok gördüm.....önce hayal etmeliyiz ama hayallerimize önce biz inanmalıyız......
birde madem hayal ediyoruz biraz da düzgün hayal kuralım ne o öyle saçma sapan sıradan hayaller öyle değilmi......ya işte ben öğretmen olucam e tamam bu kadar mı......hayalinin tamamı bu mu.....işte sınavlarımı verebilecekmiyim hayale bak.....ama hayaller bunlar....kpss den geçecekmiyim....ah bir geçersem varya....bak hayale bak.....malzeme sadece bu mu.....onlar hayalmi yoksa şartlarmı.......şartlar onlar.....onlar sistematik şartlar.....arzular onlar......hayal o değil.....ideal o değil......
düşünsene öğretmensin......öğreten sensin..... ne demek ya.....bidefa dünyanın imamı oluyosun kardeşim bi düşünsene vaaz vericen.....kitlen olacak.....sen öğreteceksin......senden öğrenecekler......bidefa hayal en azından şurdan başlamalı.....ben farklı nasıl olurum.....alıştığımdan öte gördüğümden öte ne yapmalıyım.....aynı hocalarım gibi yaz çiz ezberle gel mi yoksa sahiden ilgiyle ezbersiz empoze etmekti.......
ben daha hayatımda kanıma damarıma gözlerime yüreğime giren hoca görmedim.......görsem alayını absorbe ederim bilgileri hücreme........
işte böyle olmalı önce......taktik bulmalı.....yöntem bulmalı.....ha merak etme mal da olsan maaşını alıcan almasına ama mesele o değil ki......öğrencilerin önce seni severek dinlemeleri olayını antezliycen.....bul yani bulabilirsin......annem gibi düşünmeliyim seni dinlerken hocam…..gerekirse sevgilim gibi düşünmeliyim seni dinlerken hocam....nası olacak düşün bul işte......
örneğe takılma üret işte amaç tam dikkat tam ilgi ezbersiz sistem.....sonra öğrettiklerin sadece müfredat içinde olmasın......hayatı konuş......paylaş.....onlara önemli olduklarını hergün hatırlat.......hergün icad ettir bişeyler onlara.....hayal fabrikalarına götür çalıştır.....şu lamba niye böyle de.....acaba şekli başka türlü olamazmıydı de.....rengi böyle olamazmıydı de.....sonra insanların arasına gir o arka sırada otur nası gidiyor beni seviyormusun de gözlerine bak derken.......matemetik dersini de anlat coğrafyayı da anlat tüm bildiklerini anlat yani.....sadece tek müfredata takılma.....doğru bildiğin herşeyi anlat....aşkını da anlat.......sınıfı kendine aşık et.......sen de onlara.......sonra arı ol git uç çiçeğe kon)))))...
bence herşey bizde var.....görmediklerimiz var fark burda.....görmek istesek yetecek bu kadar.....sesim kötü deme seninde sesine uyan bi melodi vardır.....yoksa bulacaksın.....bulamassan dahi istediğin melodileri sessiz söyle o zaman senden daha güzel kimse söyleyemez ki.......
çok para işe yaramıyor söyleyeyim yani.....çok paran olsa ne yaparsın......uçarsın değil mi....sadece saçma sapan savurma elindekileri yeter.....aç kalmamak için bu ülkede bir sürü sebep var.....aç kalmak için hiçbir sebep yok.......yani az paraylada uçarsın....yeter ki çok uçma.......çok uçanlar zaten yerden uzaktadırlar unutma.......ne söz söyledim ama bak tarih oldum farkındamısın))))))
YORUMLAR
vayyy nereden başladı ve nerede bitti budur yaa
şimdi diğer yazıda sıra şimdiden heyecanlandım beni orada ne karşılayacak bakalım ....