- 794 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Staj Yapacak Eleman Arıyoruz!
Staj Yapacak Eleman Arıyoruz!
ÇALIŞANDA ARANAN ÖZELLİKLER,
4 YILLIK FAKÜLTELERİN,
İŞLETME, HUKUK, KAMU YÖNETİMİ, İKTİSAT, MALİYE BÖLÜMLERİNDEN MEZUN.
TERCİHEN ODTÜ,İSTANBUL , BİLKENT, MARMARA ÜNİVERSTESİ
SABAH 8:00 İŞE GELECEK BİR DAKİKA BİLE GEÇ KALMAYACAK,,
OFİSTE PASPAS YAPMAK VE MASALARI SİLİP ÇAYI DEMLEMEK GÜCÜNE GİTMEYECEK.
ÖĞLE SAAT 13:00 DA YEMEĞE GİDECEK 13:30 DA GERİ GELECEK YEMEK ÜCRETİNİ KENDİSİ ÖDEYECEK.
AKŞAM 22:00 DA İŞTEN ÇIKACAK
LİNK MUHASEBE PROGRAMINI VE DİĞER BİLUMUM MUHASEBE PROGRAMLARNI
SERVİSİNDEN DAHA İYİ KULLANABİLECEK...
MUHASEBE KONUSUNDA SULAR SELLER GİBİ BİLGİSİ OLACAK İŞİ KENDİ YAPACAK. ÖYLE ZIRT PIRT SORU SORMAYACAK.
HERŞEYE MAYDONOZ OLMAYACAK ÖZELLİKLE ALINAN MUHASEBE ÜCRETİNE HİÇ KARIŞMAYACAK.
HER TÜRLÜ LAFI YUTACAK. PATRONUN KARŞISINDA ADETA İMAMIN ÖNÜNDEKİ CENAZE KADAR SESSİZ OLACAK.
ÖLÜM HARİCİNDE İZİN İSTEMEYECEK. PAZARLARI DAHİL HERGÜN BÜROYA GELECEK.
TEMİZLİK VE TİZİLİK MANYAĞI OLACAK.
MÜKELLEFİN İSTEDİĞİ BİLGİLERİ DERHAL VERECEK VE PATRONU MÜKKELLEFE ÖĞECEK.
ZORUNLU OLAN SİGORTA PRİMLERİNİ KENDİ YATIRACAK. STAJ SÜRESİNCE ÜCRET KELİMESİNİ BİLE TELLAFFUZ ETMEYECEK.
ÇALIŞMAK İBADETTİR DEYİP, BÜRODA NAMAZ BİLE KILMAYACAK.
BÜRODA ÇALIŞIRKEN ARKADAŞIM GELDİ, BEŞ DAKİKA İŞİM VAR DEYİP KAYBOLMAYACAK. BABASI DAHİ GELSE; KAPIDAN KOVACAK KESİNLİKLE İÇERİYE ALMAYACAK.
CEP TELOFONU ANCAK PATRONU ARADIĞINDA ÇALACAK. ÖYLE ARKADAŞIM ARADI YARIM SAAT LAK LAK YAPMAYACAK.
MALİYEDEKİ İŞLERİNİ TELEFONLA HALLETİRECEK KADAR MALİYEDEKİ MEMURLARI TANIYACAK,
SERİ VE DÜZGÜN YALAN SÖYLEYEBİLECEK YALAN SÖYLERKEN BAŞINI ÖNE EĞMEYECEK, TELAŞLANMAYACAK, YÜZÜ KIZARMAYACAK,İÇİNDEN BAŞIN ÖNE EĞİLMESİN ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA ŞARKISINI SÖYLEYECEK KADAR PİŞKİN OLACAK, KENDİSİ BİLE SÖYLEDİĞİ YALANA İNANCAK..
DEVLET DAİRELERİNE (MALİYE,SGK,BAĞKUR,BELEDİYE)RÜŞVET VERMEK ZORUNA GİTMEYECEK HEDİYE VERMEK KADAR KOLAY OLACAK.
EVRAKLARI BİLGİSAYARA İŞLERKEN YARIŞ ATI KADAR HIZLI OLACAK.. ÜÇ KLASÖR EVRAKI ÖĞLEYE KADAR GİRECEK. BU ARADA GELEN İŞLERİDE YAPABİLECEK.
YAPTIĞI İŞLERDEN DOLAYI GELECEK CEZALARI KENDİ YATIRMAYI TAAHHÜT EDECEK.
EĞER BUNLARI YAPABİLİYORSANIZ, VE ŞARTLARI KABUL EDİYORSANIZ. SİZ DE BİR MALİ MÜŞAVİR ADAY ADAYISINIZ DEMEKTİR.
BİZE ULAŞIN...
YORUMLAR
muratcalis58
Neyse neyse halimden memnunum Allah'ıma bin şükür bu gün bir işim var.Bu kardar da kötü değil yani:)) Ciddiye almayın hikaye işte...