~ her şey sen-in için ~
her şey sen-in için...
her sabah kalkınca derin nefes al ve evrenin SENin için yarattıldığına şükret.. güne kendini önemseyip sevmekle başla.. her şeye kendinden başla.. hatta < 0 > dan başla.... dünü yarını düşünmeden ne gerekiyorsa onu yapmakla başla...
bir şeyi başkasından beklemek yerine kendin yap... kendine inanarak yap... kendine inanan kişi,, kendine güvenen başarılı olandır.. korku veya uzun ince planlar ancak sıkıntını ve işini çoğaltır… yeni kararlar tercübe gerektirir ve hatalarından pişman olarak değil ders alarak hayattan zevk alabilirsin...
~ mutlu kişi o"dur ki.. ardına bakmayan,, gelecek için endişe duymadan an“ı değerlendirir ~
duygularında dört mevsimi yaşasanda takılı kalma... onları seni ziyaret eden birer fiillerlerdir diye algıla.. kendini olduğu gibi kabul edip seven,, başkasınıda sevecektir ve karşılaştığı herkesi kendine ayna gören kusur aramayacaktır.... hatırla ki; kişi kaçmak istediği şeylerden,, yeterli olgunluğa ulaşmadıkca asla kurtulamayacaktır...
zıtlıklar hayatı dengeler ve kendini tanımana yardımcı olurlar,, onları sev ve anlamaya öğren.... resme bütün bakan hem net görür,, hemde ayrıntılarda boğulmaz...
yaşadığı her zorluğa sabreden,, zamanı geldiğinde şükrünü yaşayandır.... önemli olan yolun uzunluğu ve rahatlığı değil,, yolun sonudur ve "o"da senin tutumundur.....
eğer bir şeyler ters gidiyorsa,, kendini neden niçinler için yıpratma ama yaşadığın olaylarda kendini ve evreni tanı... yaşarken olumsuz gibi görünsede her şey senin „sen“ olabilmen adına birbiri ardına yaşanması gereken sahnelerdir diye hatırla... olumsuz düşüncelerle olumsuzlukları hayatına çağrıştırma... sen hayata nasıl değer verirsen sana öyle geri döner..
hayallerimiz ancak onlara inanırsak gerçekleşir ve hayat bugün.. hatta şimdi“dir ~
hatırla.. dünya SEN var"sın diye var... sen"in için var... ve senin yaşaman gereken „bir“ hayatın var... ne başkasının adına nede başkasının gölgesinde yaşa... bütün güzellikler uzakta değil sen“de... hadi dön kendine ve gülümse... ve kendini yaşarken,, kendinde olan güzellikleri başkalarınıda dahil eyle.. çünkü paylaşılmayan hayat eksik hayattır diye hatırla..
yüreğinden sevgi,, yüzünden tebessüm hep olsun.. çünkü sen nereye gidersen onlar hep seninledir..
~ hepimize.. gönlümüzdekileri yaşarken farkında olacağımız bir "yeni" yıl diliyorum ~
güzel düşünün.. gülümseyin ve sevmeye devam edin ve hatırlayın: sevgi paylaştıkca çoğalır.. tavsiyemdir linkteki animasyonu izleyin ♥ www.youtube.com/watch?v=CTGuHna8gDM
_
Şahinde Hülya Kahraman_