- 629 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni yıla merhaba derken.......
Geçen her yıl , 3,2,1 diye sayarken geriye uğurladığımız her yıl takvimlerden kopan yapraklar misali……. Bazen saklamak istiyoruz o yaprakları hep yanımızda taşımak istiyoruz , yapraklardaki satırlar hep dilimizde dolaşsın yaşanmışlar ve yaşanamamışlar hep bizle olsun istiyoruz. Bazense yırtıp atmak istiyoruz o yaprakları bir daha görmek istemeyerek .O yaprakarın içinin boşluğundan mı yoksa hüzün kokmasından mı bilinmez ……… Geriye dönüp bakarak karşıladığımız her yıl biliyoruz ki öbürkü sene o yaprakların arasındaki yerini alacak. Ama biz yine de her seferinde yeni bir yılı heyecan, yeni başlangıç ve yeni umutlarla karşılıyoruz ………..
Yıllar birbirini kovalarken yüzler değişiyor, insanlar değişiyor , hayat değişiyor ve dünya değişiyor. Yaşadığımız zaman ki , iyi haber duyduğumuz günlerin sayısının az olduğu, yokluğun , savaşların, kan ve göz yaşının ,adaletsizliğin egemen olduğu zaman..... Bazen insan istiyor düş gücünün sınırlarını zorlayarak sihirli bir değneğin varlığını ..…..Siyahı beyaz yapacak, dağlarda rengarenk çiçekleri açtıracak, güneşi doğduracak sihirli bir değneğin varlığını……….. Aslında o güç bizde ,her şeyi değiştirebilecek güç bizde . Daha aydınlık ,adaletli ; kan ve göz yaşının yerine neşenin ve umudun egemen olduğu ; açlık ve yokluğun olmadığı; barış dolu yarınlar bizim elimizde……. Herkesin istediği gibi bir yıl geçirmesi dileğiyle ……
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.