- 895 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ben o eski ben degilim
Senmi ulasılması guc, vuslatın yollarında virane olmus bir beden. Bir tek sen, sen diyorum. İcimden cıkarıp atamadıgım kanımla, canımla beslenmekte olan acı bir ozlem.Kadere bak, kainata bak, yasama bak.Gecen her bir dakika saniyeyi o anı dusun. Bak ulan sadece bak .Bu benmiyim dersin, hani o eski ben yok yok,ben ben olmaktan acizim. Genlerimin her bir pırtısına islemis bu ozlem.Sanki ben degilim, o eski ben,ve hic kimse degil o eski, dostluklara duyulan ozlem.Sadece duymak ve dokunmak degil hayat. Dusun, sen hazza ihtirasa susamısken. Geride kim bilir ne sevdalar, ne umutlar kaybolmakta. Kocamıs ken omrumun kostekli saati sarı yamalı yelegimin ic cebinde. Sen hala tutturmus sunda gidiyorsun bir denklemdir hayat.Sadece elini uzat demis mevlam, yuce semaya, biz acıdan ensar olmusken iliklerimize kadar gunaha batmıs. Hissiyatın dan utanc duyupta yuzu yere yatmıs rezil bir beden.Simdi hala her zaman oldugu gibi soruyorum kendime.Benim icin ozlenmeye deger bir seymi kalmıs soyleyın. Kahpelik son moda olmus mesela mesela ensesine patlat lokmasını kap olmus.Bu dunyanın zalim insanları,fani canlıları ne oznem eski ben, nede ozlemlerim o eski ozlem. Sasıyorum zamana simdi belim donmuyor ,elim titriyor .Lokma dahi alsam eteklerine dokuyorum sofranın. Ne ne yapmalıyımda cocukca ozlemlerimi dizgine almalıyım .Omrun yarısı diyorum artık. Bir yalan soylerimde kendime avuturum zamanı kandırırım iste bir sekilde, kucak acarım maviye yesile, ucurtmalar misali enginlere.Aynaya bakarım sonra hic istemesemde yuzumdeki cizgileri kandırırım.Sacımdaki akları avuturum, ama sonunda aglayan hep ben olurum icimdeki cocuk bana eslik eder onu asla avutamam yalan dolanda bir yere kadar.Aslıma uygunum tamda su an delinmis siyah salvarım,ayagımda carıgım bir cift te kara lastigim bunlardır benim tek varlıgım. Azrail entarisi giymis bedenim yarı aksak , yarı sagır bir ayagıda cukurda gibiyim. Zulum dolu, olum kokulu nefesim, tatlı sozler kayıp, gunah dolu her tonda sesim. gidiyorum iste geldigim gibi son bir soluk, donuk, ve buruk nefesle ve yarım kalmıs onca ozlemlerim ile.Ben o eski ben degilim......................................Ne gariptir insan oglu bir cıbır gelir ah ile bir cıbır gider vah ile ,kimse sanlandırmaz artk o toprak yıgını olmus bedeni bir gelen iki gelmez eyvahlar bize.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.