YORUMLAR
İşte beklediğim sonuç ! Kelimenin taa başından tut da, son noktasına içerisinde ki virgüllerine kadar hakkettin bu kurdelayı. Bizler değilde kurul seçiyor olsaydı yazıları yine bu yazıyı alır, günün baş tacı yapardı şüphesiz. İnsanlığına bu kurdela, en çok insani yanlarına. Ne mutlu sana, eminim ki senden bahtiyarı yoktur böyle bir yazı ile gündemde olmandan ötürü...
Teşekkür ederim sana arkadaşım bir kez daha, bize bizi anımsattığım, durduğumuz yeri gösterdiğin için...
Tebrik çok, haklı gururuna...
Bu yazı günün, bu yazı insanlığın yazısı olmalı. Yazının sonlarına doğru okumasaydım bizzat yaşadığınızı, sizde oradakilerden biri miydiniz de bunca güzel anlattınız yaşanılanları diye sormadan edemeyecektim. Çocukluğumu anımsadım bende herkes gibi, ne kadar şanslı olduğumu o şansın belki de hiç farkına varamadan büyüyüp, bugünlere geldiğimi. Günahı ne idi bu yavrucukların? Düzen diye başlasam söze yine siyas içerikli kapitalist yazılara kayacak söylediklerim ve yasak yoruma girecek diye biriktirdiklerimi haykıramıyorum burada... Şimdi değil, yeri burası değil... Ama inanın içimle birlikte taştı bunca zamandır görüp yutkunduklarım.
Zaman zaman insan olduğumuzu anımsatan çok az yazı okuyorum bu sitede ki bu da onlardan biridir. Acıtsa da yüreğimi okşayıp geçti merhametiniz... Size minnetler sevgili Toynak ses oldunuz o biriken suskunluğa...
+10 ... Günün yazısında görmek isterim bu denli duygu yoğunluğunu...
İçim burkuldu...Dediğiniz sahnelerden birine ben de şahit oldum bir keresinde... Çocuk esirgeme kurumuna bir ziyaret düzenlemeyi düşünmüştük arkadaşlarımla,uygun gün ve saati öğrenmek için gittiğimde daha küçücük bir çocuğun Ayşe anne diye kurumdaki bir görevliye sarılmasına şahit oldum... Tek yapabildiğim susmaktı o anda...
İnsanlar neden bu kadar duyarsız diye kızdım...
Duyarlı yazınız için tebrik etmek istiyorum sizi,ellerinize sağlık...
yürek burkan, gerçeğin kendisiydi bu yazı...
Anlatılan sahnelerin her biri gözümde canlandı, hüzünlendim ve ben de sustum...
sordum nerede onların aileri ve onlar nerede olacak onlar... nerede, ne zaman karşımıza çıkacaklar...
teşekkürler bizlere güzel bir hatırlatma oldu .