- 1013 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
VATAN SAĞ OLSUNDA MEHMETÇİKLERİMİZ DE SAĞ OLSUN
Yukarıya koyduğum resim halam eniştem şehit anne ve babası iyice bakın sonra...
Yine şehit yine yirmi yirmi bir yaşındaki gencecik bedenler toprağa düşüyor ve toprak kana bulanıyor.Hayatın hiç bir tadını tatmamış annesinin kucağından asker ocağına giden gencecik vucutlar gencecik çocuklar çocuklarımız.
Anneler askere yollarken kınalı kuzularını devletin şevkatli ve güvenli ellerine bırakıyorlar öğlemi.Evet sözüm ona öyle bakalım öylemi evlatları nasıl geliyor askerden kafayı yemiş vaziyette bu en masumcası.Vucudunun bir uzvunu kaybetipgaziolarak vekeşke ölseydim dualarıyla hayatlarını geçiriyorlar bunlarda yaşıyor öyleyada böyle. Bu en kötüsü madalya diye bir teneke parçasını bayrak diye peşkir büyüklüğündeki bayrağımızı anne babaların ellerine veriyorlar oğlunuz şehit oldu diye.En önemlisi de devletin güvenilir ellerine emanet ettikleri gözlerinin nurunu saçını bir teli için dünyayı gözden çıkardıkları evlatları ceset torbasında getirmeleri ve vatan sağ olsun demeleri.Evet vatan sağ olsun ama gencecik delikanlıktan erkekliğe daha dönmemiş mehmetçiklerimizde sağ olsun.
Siz hiç şehit anasının acısını gördünüzmü televizyonda değil gerçekten gördünüzmü .Ağlıyamaz o an sanki televizyonda izlediği bir film gibi gelir ona ama sonrası sonra asıl içini yakar acısı yangın yeridir ciğeri hemde hiç sönmeyen yangın yeri.Siz hiç oğlunun testeresine 3 gün kala oğlu gelicek diye ayağının altında kesmek için kurban adak alan baba gördünüz mü.Oğlum sağ sağlim gelsin diye aldığı kurbanı Oğlunun ayaklarının altında kesmeyi bekleyen baba gördünüzmü.Oğlu şehit olunca cenazeye gelenlere ikram edildiğini gözdünüzmü.Oğlu baklavı çok seviyor diye baklava yapıp oğlunu bekleyen anayı hiç gördünüzmü.Cenazesine gelenlere ikram etmek zorunda kalan şehit anasını hiç gördünüzmü. Oğlunun kana boyanmış şehit olmuş birtabutta gelen bir annenin şaşkınlığını ve ağlıyamasına hiçşahit oldunuzmu oğlunu ölüde olsa görmek istediği halde gösterilmediğini gördünüzmü.Komutanlarının görme teyze gönderdiğin gibi hatırla diyen oldumu size.Neden göstermediler naşını biliyormusun ensesize ve kafasının sağ tarafına üç kurşun alıp kafasının sağ tarafı parçalandığı için.Oğlunu o ana kahpe bir hain kurşuna hedef olsun diyemi doğurdu büyüttü size sorarım.
Göremezsiniz çünki onlar kameraların karşısına çıkıpta duygu sömürüsü yapmıyorlar.Feryatfigan ağlamıyorlar nerde bu devlet çocuklarımıza sahipçıksın demiyorlar.Devlete küsmüyorlar hainlikte yapmıyorlar.Sadece VATAN SAĞ OLSUN deyip susuyorlar ve gözyaları çiğerlerine akıyor ağlıyorlar sesiizce.
Onun için kınamalar teröre hayır yürüşleri bana komik geliyor çünki ben öğle bir şehit anası tanıdım evet sizin sadece televizyonda görüp de vah vah dediğiniz o analardan biri benim halam ve vatan sağ olsun diye canını verende kuzenim.Kalkıp bana demokratik açılımdan kınamalardan lanetlemelerden bahsetmeyin k bana komik geliyor.
Siz gidin otuz binden fazla şehit annesine anlatın bunları. Ben anlatamıyorum çünki ne desem nasıl desem de demek iistesemde oğlum aklıma geliyor ve boğazıma bir şey düğümleniyor susuyorum.
Vatan hainleri meclisde olduğu müddetçe bu memlekette daha çok gencecik mehmetçiklerin kanı toprağa akar.Daha çok annede ölene kadar ağlar.Askeri uçaklar yanlış yeri bombalıyorlar asıl pkk terörist kampı Ankaranın kalbinde mecliste.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
30.12.2011
YORUMLAR
Nice civanları uğurladık Albayrağa sarıp.
Bu günde benim şehrimden 28 yaşında bir üstteğmenimizi yolcu ettik ebediyete.
Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.
Eniştenize, halanıza ve tüm şehit yakınlarına Allah sabır versin.
Siyâsî çıkarlar uğruna hâinlere çok taviz verildi, dağdan indirip kahraman edasıyla şehir turu attırdılar, ayaklarına hakim götürüp seyyar mahkemede akladılar.
Öyle bir kanun sistemimiz var ki, partileri kapatılıyor, tabela indirilip yeni tabela asılıyor, aynı insanlar yoluna devam ediyor yine.
Duyarlı yüreğinizi ve anlamlı yazınızı kutlarım.
Selam ve sevgimle.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
saygılar
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Şehadet Makamı peyperliğin hemen altındadır. Cennete Önce şehitler girer.Onlara ölüler demeyiniz.Onlar diridirler siz görmezsiniz.....
* Bu müjdelerin ışığı altında parlayan baryağımızın gölgesinde otururken şehit kanını hafife alarak devlet eleştiren bu yazıda, Gönül size arzettiğim Fıkradaki gibi bir etkin mesaj .Ya da Sizi Güya teskin edenlerde Şehadetin boşa bir ölüm olmadığına vurgu aradı gözlerim..
Gün içinde ölenlere bakın.
Trafik kazasında öldü
Koca şiddeti
Kadın cinneti
Hain bir saldırı
Bir baskında
Vatan savunurken
Arkadaşıyla şakalaşırken
Balkondan düşerek
Yüzmeye gidiği gölet yada denizde
Kalp kırızi geçiren x xyaşında
Yatağında ölü bulundu......................Vesaire vesaire.Mecliste olduğunu düşündüğümüz bir kaç zibidiyi aşağılamak adına Şehitliği kayıp .Vatanı kara parcası ve sular .diye niteleyenlere.Sormak isterdim.
Yukarıdaki ölümlerden hangisi ölüm değil ve hangisi olmak isterdiniz..Ve ya hangi cenazenin Annesi ya da babası.
Sevgi ve selam.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
yeğinadnan
Ancak şunu yazabilirim.Şehitliği ardınan yapılanlar değil.Şehidin ölmeden önceki niyetinin bozukluğu ölü yapar.Ardından bedel ödenmesi şehidin bunu bildiği için ölmesine bağlıdır.Öliyimde babama para versinler dediyse
Yazık olmuş olur değilse
Verilen Devletin tasaddukudur miktar ne olursa olsun tasadduk olarak kalır.Yani sadaka dır.Bedel değil. Bu açıklama ilmi değil Şahsidir.
diğer izaha gelince Sadece Yukardaki seçeneklerden birini yazmanız yeterlidir Ölümlerde yukarda O ölülerin anne babası olma seçeneğide. Kimsenin tercihine dil uzatılmaz..Kimi yatakta ölmek ister kimi vatan uğrunda. Kimi oğlum şehit olsun der.Kimisi de yüzerek boğulsun. bu gayet insanidir Birinin diğerini al aşağı etme hakkı yoktur. sevgi ve selam.
Şöhretinin yayılmasından zevk duyan bir padişah şairi çağırıp .
-Beni öyle meth edeceksinki.Hazreti Aliden bile cesur olduğumu millet bilsin.Aksi takdirde boynun vurulur . Bu çaresizlik içinde sahne alan Şair...
**Padişahımız efendimiz şöyle kuvvetlidir böyle güçlüdür faslını bitirdikten sonra.
-O kadar korkusuz okadar cesurdurki.Hazreti Ali Bir tek Allahdan korkardı.Padişahımız ondan da korkmaz isterse benim boynumu vurur.Diyerek kürsüden padişaha bile haddini bildirmiştir.
Şimdi ben yukarda bu dokuyu da görmedim yorumlarda bu ferasetide.Allah aşkına ne demeye çalıştınız. Hasbinaallah.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Sevgili kardeşim ; acınızı hafifletmez belki ama biz yine de başınız sağolsun diyelim.
Bu yara bu dünya durdukça kanayacağa benziyor.
Yazık, elbette ki çok yazık.
Benim bir oğlum da şu anda Şırnak Silopi'de, sınırda asker. Annesinin gözüne hemen hemen uyku girmiyor. Zor tabii. Aklımız onda ve tabi ki tüm ana kuzularında.
Hepimizinkini Allah korusun diyelim. Maalesef devlet bu konuda aciz kalıyor.
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
AYSE 09
bilirim asker anasının ne olduğunu
üç evlat gönderdim askere
büyük oğlum siirt şırnakta yaptı şimdiki gbi terörün cıvcıv zamanında biri izmirde yaptı hep sivildi paşa korumasıydı
geceler geçmezdi günse kabus haber dinletmezdi eşim hemen kapatırdı ben odaya girince
yaşadıklarımı bir ben bilirim birde rabbim
sağ esen gizp gelsinlet tüm mehmetler saygımla