- 916 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Vurun Atatürk’e…
Vurun Atatürk’e…Devir Atatürk’e vurma devridir…Ağır ithamlarla itham edin…Edin… Hadi.. Utanmayın.. Çekinmeyin…Ne kadar kininiz varsa kusun…Bakın bir daha böyle fırsat yakalayamazsınız…Demedi demeyin…
Katil deyin…Katilamcı deyin..Soykırımcı deyin…Vurdu,kırdı,katletti…Soykırımlar yaptı deyin…Utanmayın Allah aşkına… Atatürk Dersim’de katliam yaptı deyin…Atatürk İstiklal Mahkemelerinde masumları astı deyin..Çekinmeyin lütfen söyleyin….Böyle bir koz bir daha geçmez elinize… Yaşadığımı şu günlerde bir Atatürk’e laf söyleme modası başladı. Dersim’de ki olaylarda Atatürk’ün bilgisi dahilinde katliam yapıldığını ve dolayısıyla katliamın sorumlusu Atatürk’tür dendi.Peki Atatütk keyfinden mi harekât emri verdi. Köprüyü havaya uçuranları, karakolu basıp 33 askerimizi şehit edenlerin elebaşlarını idam etmeyip te İmralı’yamı koysaydı?Ölenler arasında masum sivillerde varmış. Olsun efendim.. Kurunun yanında yaşta yansın. Temizlenecekse hainler vatanperverlerde ölsün. Temizlenecekse leş kargaları ülke vatandaşları da ölsün.Benim ölmem ile bu güzelim memleket hainlerden arınacaksa canım seve seve feda olsun.Diyorlar ki ; ” Atatürk istikalal mahkemelerinde masumları da astırdı.”
Hele Bülent Arınç Beyefendi güya Dersim olayıyla ilgili demeç verirken , daha önce devrilmiş çamları kaldırma gayreti ve azmi içerisindeyken kurduğu cümlelerle daha nice çamları devirmiştir.” Devletin tüm arşivi incelensin… İstiklal Mahkemesi evrakları arşivlerden çıkarılsın. Daha kaç tane Dersim çıkar görürsünüz” diyor.Peki İstiklal Mahkemeleri gerçekten Arınç’ın bahsettiği gibi bir Dersim olayıyla benzerlik taşıyor mu?
Galiba haklı… Dersim olayı ile İstiklal Mahkemeleri anafikirde aynılar.
İkisinde de vatan hainleri cezalarını bulmuştur.1920 yılında Milli Mücadele sırasında ayaklanma çıkaran ve yağmaya girişenleri, bozguncuları, orduya ait silah ve mühimmatı çalanları, casusları, asker kaçaklarını ve Milli Mücadele’yi engelleme amacıyla propaganda yapanları yargılamak için özel kanunla kurulan mahkemelerdir. işte açık ve net sebebi, hikmeti , icraatı apaçık gözönünde…Vatana ihanet etmediysen , ayaklanmadıysan , isyan çıkarmadıysan , yağma etmediysen, devletin malını çalmadıysan, casusluk etmediysen , askerden kaçmadıysan, Milli Mücadeleyi engellemek amacıyla propaganda yapmadıysan senin İstiklal Mahkemelerinde ne işin var.Şu an iki saf var , biri vatan hainlerinin safı diğeri vatanseverlerin…Vatan hainleri ile vatanseverlerin apaçık ayrıştığı şu günlerde Milli birlik ve bütünlüğümüzü bozan , Milli değerlerimize dil uzatanlara vatanseverlerin dimdik duruşuyla verdiği cevaplar mükemmeldir.
Devir Atatürk’e dil uzatma , Atatürk’ü yerme , Atatürk’e ithamlarda bulunma devri…Kaçırma ey Hıyanet-i Vataniye Kanununa uygun his ve tavır içinde olan hain.. Kaçırma..Atatürk bu vatan için ne yapmışsa doğrudur. Bu millet için ne yapmışsa evladır…
Vural Egemen SARIGÖZ
25/11/2011