Ankarada Kış 1 Sezon 3.Bölüm
Adam arabayı hava alanına gelmeden sağda bulunan oyuncak fabrikasına soktu.
Aşağı indi bekçi köpeği arabayı tanımadığından delice havlayarak adama yöneldi adam arabadan inmeden zevkle sırıtarak köpeğe tabancasını yöneltti ve mermiyi sıktı köpek can feryadı atarak yuvarlandı adam arabayı hurdalığa bıraktı ve aracı terk etti.
20 metre yürüdü karda zorla ilerliyordu üstü kirlenmişti bundan nefret ediyordu sonra fabrikanın arkasında bulunan bir depoya girdi. Depoda güzel siyah bir audi adamı bekliyordu adam şoföre elbiselerimi getir dedi ve üstündekileri çıkarıp orda bulunan bir bidona atıp üstüne benzin dokup ateşe verdi az önce avukatı öldürdüğü silahı da bidona attı amacı silahın seri numarasının silinmesini sağlamaktı
Sonra bekleyen şoföre seslendi “Hadi hava alanına gidelim” araba karanlıkta ve artan karın altında hızla hareket etti
Kar iyice şiddetini arttırmıştı. Ankara uzun bir süredir bukardar kara kış görmemişti sanki her yeri kaplayan kar yüzünden ne bir insan nede bir araba doğru dürüst yollarda ilerleyebiliyordu.
Hakan en son yaşanan olaylardan sonra müdürüne bir dilekçe vermiş ve emekli olmak istemişti ancak dilekçesini müdür sümen altına koymuş ve bekle bakalım bu iş öyle kolay değil demişti.
Hakan aslında emekli olmayı hastaneye ambulansla gittiği o uğursuz olay günü kafasına koymuştu emekli olacak ve Beyza ile evlenecekti.
Evet Beyza ile o yüzden de hastanede arkadaşları gelince Beyza ile yalnız konuşmak istediğini söyleyip arkadaşlarını odadan çıkarmış ve Beyzaya evlenme teklifinde bulunmuştu. Beyza heyecanla evet demişti kabul ediyorum ancak bir şartım var emekli olmalısın.
Hakan işte o gün Beyza dan da bu cevabı alınca kesinlikle emekli olmaya karar vermiş ve iyileşir iyileşmez hemen dilekçeyi vermişti.
Ancak müdür dilekçeyi sümen altına atmış ve bekle bakalım demişti zaten bu sadece benim onayımla olmaz savcı ve diğer üst amirlerde senden çok memnunlar onlar sana ayrıca ödül vermekte istiyorlar nede olsa Ankara yı hiç görmediği bir manyaktan temizledin sen.Hakan ise sadece boş boş müdüre bakmış ve acaba demişti.
Sonrada müdüre sen havale et benim dilekçemi hayatımda başka planlarım var benim diye bir cevap vermişti.
Müdür o zaman kadar hiç anlamamış olmasına rağmen bu ifade ile kendine gelmiş ve durumu anlamıştı ama gene de konuşmam lazım demiş sen git dinlen diye de Hakan ı izne göndermişti.
Hakan Beyza ile olan gelişmelerden dolayı izine çıkınca hemen emeklilikte ne yapabileceğini düşünmeye başlamış. Gazetede gördüğü bir ilan ilgisini çekmiş ve hava alanı yolunda park ve bahçelere oyuncak üreten ufak bir fabrikaya aranan güvenlik şefi kadrosuna müracaat etmişti hatta maaşsız olarak işe de başlamıştı . Dilekçesi kabul olunca orada tam zamanlı işe başlayacaktı.
Berkant ve kız kardeşinin cenazeleri yaşanan olayın peşinden yapılan otopsiden sonra 5 gün içinde Ankara Karşıyaka ya polis şehitliğine törenle defnedilmişlerdi.
Cenaze çok acılı geçmiş Hakan uzun yıllar birlikte çalıştığı arkadaşını elleri ile toprağa vermiş ve müdürden ona ait rozeti akrabası olmadığından teslim almış ve saklamıştı.
Arada bakıyor ve eski günleri düşünüyordu bugünde kar iyice artınca ve yollar kapanmaya başlayınca evde canı sıkıldı Beyza da bu havada yanına gelemezdi zaten çokta kızı rahatsız etmek istemiyordu nede olsa o hale görev başında bulunan bir polisti ve iyi bir de polisti
Bir anda karar verip Zarife gitmeyi planladı zaten çoktandır bir şeylerde içmiyordu Beyza ile evlenme kararı ona yaramıştı alkolü sigarayı azaltmış kendine biraz gelmiş hatta kilo bile almıştı .
Evden çıkıp Zarife yürümeye başladı kar yürümeyi zorlaştırıyordu zam Zarif her zaman açıktı Hakan bunu bilirdi Zarife gelince küçücük yerin kalabalık olduğunu gördü herkes televizyonda haberleri büyük bir heyecanla izliyordu.
YORUMLAR
Bu bölümde; Hakan'ın, beyza ile ilgili evlilik planları ve emeklilik isteğini okuduk ama, ileriki bölümlerde bakalım polislikten ayrılabilecek mi? çözüm bekleyen olayları onun gibi kim
çözebilir ki,ancak kendisi gibi düşünebilen bir arkadaşına yerini bırakabilirse içi öyle rahat
olabilir.Sürükleyici polisiye öykünüzü ilgiyle okumaktayım.Kaleme ve emeğe saygı ile...
aemin
VAZO
Selam olsun güzel yüreğinize.