Kayıp bilgiler / I.
İLM-İ EBEDAN (beden ilmi)
Vücutta oluşan seyrimelerle (ihtilaçlar) Allahın habir sıfatından kullarına olacakları önceden bildirdiğini; üstelik istenmeyen tecellilerin dua ile önlenebildiğini biliyormusunuz.İslam alimlerinden bazılarının bu konudaki tecrübe ve tavsiyelerini aşağıda bulacaksınız.İnanmak veya inanmamak size kalmış.Yazının gördüğü ilgiye göre devamını yayınlayacağız.
Bölüm bir.
Ol damar ki oynar, dur düşün, acep neden,
Hakktır onu hikmette, lütfedip depreden,
Arif ol azizim, anla işaretini,
Ve zaman içinde bekle beşaretini.
İHTİLAÇ EDERSE:
Başın tepesi:
Cahtan verir haberi.
Cah: Mensubu memuriyet, rızıktan nasip, vuslat derecesinde nimet bolluğudur. Müdafaa gerektirmez. Çünkü saadet, memuriyet, rütbe, rızık ve saadettir. Ticaret ziyade; hayat sıhhat ve afiyettedir. Manevi olarak velayet derecesine çıkmak, ihtilaç ilminin verilmesi anlamına da gelir. Habir esmasını okuyup tecelli ettirdiğinde, ihtilaç ilminin verilmesi anlamında başın tepesi şiddetle seğirir.
Başın tepesinin sol yanı:
Hükümetimiz tarafından celali işlere; askerlik, polislik gibi işlere tayin edilir.
Başın tepesinin sağ yanı:
Devlette sivil memur olarak görev alır.
Başın yan tarafı.
Sağda ve solda hayır haberdir.
Sağda; müminler tarafından veya bir kadın tarafından hayırlı haberdir.
Solda; celaldan habere delalettir. Her ikisinde de müdafaa istemez.
Solda olan ihtilaçta içene bir korku düşerse, besmeleye; ya dafiun, ya maniun esmalarını ekler; zatımı ve sıfatımı korumanı niyet ederim diyerek,
Sağdan bir devir yaparsın.
Zat kendinsin. Sıfatın ise evladın, ailen, akrabaların ve müminlerdir.
YORUMLAR
İLGİNÇ,
BİLMEDİĞİMİZ NELER VAR DAHA KİMBİLİR.
ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK.
SAYGILAR GÖNDERİYORUM.
Vücutta oluşan seyrimelerle (ihtilaçlar) Allahın habir sıfatından kullarına olacakları önceden bildirdiğini; üstelik istenmeyen tecellilerin dua ile önlenebildiğini biliyormusunuz
böyle bir şey daha önceden de duymuştum hocam.mesela benim en çok gözüm seyirir,ve geçenlerde de baş parmağım seyirmişti...bazen damarlarımın da attığını hissederim.
yazınızı merak edenler,takip edenler azınlıkta da olsa yayınlayın hocam devamını bence.inş yayınlarsınız...