- 1306 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
TÜKENDİM/BAŞIN SAĞOLSUN
Başım yastıkta...
Bakışlarım tavanda oynaşan gölgelerde mahpus.
Sağ yanımda duvar,sol yanımda boşluğun duruyor.
Hayat çekiyor beni yine kara deliklerine.
Sürüklenmekte benliğim senden sonra kalan bir h/içsizliğe.
Ağzımda kekremsi bir tat.Suskunluğum çığlıklara atılmış bir düğüm gibi.
Gözlerimden akan bir damla yaş,ve içinde sen.
Yorumlamayı beceremediğim bir ezgisin benliğimde.
Anlat dediler anlatamadım seni.Unut dediler gülüp geçtim basitce bir tebessümle.
Özlemini duyduğum ne varsa çekip gitti seninle birlikte.
Bak!
Ayağına takılan taşların ardında duruyor şimdi varlığı sevdanın.
Gölgesine ayrılık bulaşmış bir aşkın "hoşçakal"ı olmazmış,anladım.
Hoşgeldiğin hayatıma bir elvedayımı çok görüyorsun şimdi.
Hadi git şimdi sende,git.Yıktığın bu yürek bende kalsın.
Söylesene,yoluna serdiğim bu kalbi ezip geçecek kadar cesur,ve seninle varolmuş bu kent’ten çekip gidecek kadar mecburmusun?
O zaman git hadi benden..
İçimden bir sen geçsin geldiğinden fazla giden.
Ve içimde bir sen ölsün,varlığından daha çok acı veren.
Dualarımla değil,beddualarımla uğurluyorum şimdi seni.
Varlığında yaşattığın kışlığı bedenine ugurluyorum.
Sulanmayacak kurak topraklarda geçsin ömrün.
Ateşler içinde feryadı,kainatı doldursun aşkının.
Gözlerime aşkınla çektiğin mili,ölümünle kaldırıyorum şimdi.
Ve seni içimde bıraktığın boşlukta,sevda’dan çok acıyla geçen bir aşkın enkazına gömüyorum. Şimdi kendi cehenneminde bahtiyar ol,gözüm yok.
Sanma ki Rabbim verir sana sabrını.
Al bu hesapta böle bitsin.
Yeter;
Helal ettim sana hakkımı.
Suna A. GÜLSOY
YORUMLAR
Öncelikle hoşgeldiniz diyorum bende size Sn. Yazarım. Yazınız şiir tadında olmuş. Satırların alt alta sıralanması da bu duygumu iyice perçinledi okurken. Ama kaleminiz bana güzel geldi, yürek sesinizi oldukça beğendim.
Dünkü çalışmanızın güne gelmesi dolayısıyle de tebrik eder daha nicelerine olmasını temenni ederim.
Saygılar..
Siyah Kurdelalı Kadın
Sevgilerle...
Hamuş-71
Bende teşekkür ediyorum. Tüm sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz mutlu bir yıl diliyorum.
Yazdıklarınızda hep aynı temayı işliyorsunuz sanırım aradaki benzerlik gözüme çarptı. Bu bir süre daha devam ederse yazdıklarınız sıradanlaşır. Bence daha farklı şeylere yönelirseniz farklı konulara. Bizleri mest edecek daha çok yetenek ve zeka olduğunu düşünüyorum sizde. Güzel başladınız ancak benzer şeyleri işleyerek şaşırttınız... Daha güzel çalışmalarda görüşmek dileğiyle...
DİLEK YILDIZI
Siyah Kurdelalı Kadın
Lodoš
Merhaba, öncelikle hoşgeldiniz. Dilerim pek çok başarılı çalışmaya imza atarsınız sitemizde.
Yazıyı dikkatle okudum. Ne nesir kalıbına sokabildim ne de şiir. Deneme demişsiniz fakat bu çalışma deneme değil bence. Birine hitaben yazılmış olduğuna göre mektup olabilir belki. İlk kısımlarda farklı söylemler vardı. Ama sonlara doğru sıradanlaştı çalışma. Yani bana göre girişteki özgünlüğünü koruyamadı.
Bence kesinlikle, sizde çok daha özgün çalışmalar yapabilecek cevher var.
Tebrikler, sevgiler.
Siyah Kurdelalı Kadın
Teşekkür ederim,eleştirilerinizi dikkate alacağım,daha dikkatli olmaya özen göstereceğim.
O zaman git hadi benden..
İçimden bir sen geçsin geldiğinden fazla giden.
Ve içimde bir sen ölsün,varlığından daha çok acı veren.
Dualarımla değil,beddualarımla uğurluyorum şimdi seni.
Varlığında yaşattığın kışlığı bedenine ugurluyorum.
Sulanmayacak kurak topraklarda geçsin ömrün.
Ateşler içinde feryadı,kainatı doldursun aşkının.
Gözlerime aşkınla çektiğin mili,ölümünle kaldırıyorum şimdi.
Ve seni içimde bıraktığın boşlukta,sevda’dan çok acıyla geçen bir aşkın enkazına gömüyorum. Şimdi kendi cehenneminde bahtiyar ol,gözüm yok.
Sanma ki Rabbim verir sana sabrını.
Al bu hesapta böle bitsin.
Yeter;
Helal ettim sana hakkımı.
Suna Aksu GÜLSOY
Kapatmıştım sayfamı, son olarak gözüme takılanı okumak istedim, bir yandan da dinledim harika bir şiir vardı sayfada yorum yapmadan yatmak olmazdı geri döndüm ve kutlamak istedim bu güzellikleri. Saygılar mutlu yıllar diliyorum..