- 1501 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BEYİN ORGAZMI
İnsan oğlu nasıl ilginç bir varlıktır? Çözmek gerçekten imkansızdır. Her insanın bu dünyada bir görevi olduğunu düşünür oldum artık. Sanki; bir vazife için yaratılmışız.
Bazıları insana hayatı zindan etmek için varlar. Yalanarı, dolanları ve hileleri ile. Bazıları iftiraları ile kendilerini aklmaya çalışanlar. Hele bir de mahsunu oynayıpta içten pazarlıklı olanları vardır ki, aman allahım! bir kez rast geldim bir daha olmaz inşallah.
Anaç olanlar vardır. Etrafına sevgi saçanlar, herkese yürek ve kucak açanlar. Bir de böyle bir insalar karşılaştım. Hemde burada, defterde. Okadar güzel bir insanki; yüreği bir sevgi pınarı ve bende kana kana içiyorum. Canım ablam iyiki var. Merak ettiniz değil mi kim olduğunu. Hemen paylaşayım. ’Emine Erdem’ defterin bana en güzel hediyesi.
Bir de mızmız tipler vardır. Sanki dünyanın bütün aksilikleri, kötülükleri onu bulmuş gibi mızmızlanır durur. Bir bilse beterin beteri olduğunu yaparmı böyle? Ama en şirinleride benim maydonoz dediğim tiplerdir her şeye muhalefet olurlar. Bilseler de, bilmeseler de. Defterde bu maydonozlardan pek çok var. Birtanesi fena maydonoz. Neyse onun ismi bende kalsın. Gelelim yalancılara. Çok şükür iki üç tane dışında karşıma çıkmadılar. Hele birtanesi varkii! maşallah dedim vallahi yaşını başını almış ama hala faal. Öyle hikayeler anlatmış ki! olayın kahramanlarından biri ben olmasaydım, yani gerçekleri bilmeseydim inanasım gelirdi. Bir de avcılarımız var defterde. Pek bir çoktular. Ama; sağolsun Ansız beyin titiz davranışı sayesinde nesilleri tükemeye başladı. Bunların ilk işi sayfada şirin yorumlar ile karşıdakini etkilemektir. Etkileşm başladımı; hemen özel mesajlara geçerler. Sonra mı ?Sonrası malum siteden ihraç. Ama bu tarz hatun kişilerde var burada. Aman Allahım! Eşimden dostumdan ne hikayeler duydum. Vallahi dudağım uçukladı,ama burada anlatmayayım....
Hey allahım ne çok seviyorum konuyu dağıtmayı nerede kaldıydım? Ha; bir de ağır tipler vardır yıllardır aynı efendilik ve hanımlıkla burada bulunurlar hiç bir şeye karışmaz donuk insan sıfatına laik görülürler,ama hiç de öyle değiller. Ön yargı gerçekten kötüdür! onların aralarında o kadar şeker insanlar tanıdım ki iyiki varlar diyorum. Birde dedikoducular vardır vay vay vay! işte en fenalarıda onlardır tavsiyem uzak durun! Birde piskologlar vardır. İnsanları rahatlatırlar, sanırım bende onlardan biriyim neden mi? Kiminle tanışıp sohbet ettiysem belirli bir süre sonra sevgili Güzin ablaları oluverdim. Sanki sesimi duymak dahi onlara huzur veriyor.buda beni mutlu ediyor.
Şimdi duyar gibiyim şiirlerin ve yazıların hep hüzünlü için karanlık, kasfet sarmış dört bir yanını dediğinizi, oysa beni ne kadar tanıyorsunuz ki? Ve en çok kızdığım olay da şiirlerde ve yazılarda anlatılanların, heme yazan kişinin, hayat kesiti olarak algılanması. Beni çok iyi tanıyan dostlarım hep der ki çok ilginç bir insansın en damar şiirlerim, en neşeli anlarımda kahkahalar arasında çıkmıştır. Seviyorum yaşanmışlıkları anlatmayı, galiba çevremdeki bir çok insanın kimseye anlatamadıklarını hissediyor ve kaleme alıyorum, yani lafın kısası ben ve benim gibi olanlar beyin orgazımcıları oluyor, hey Allahım! nasıl bir kelime oldu bu şimdi imla kurallarına önem verenler kulağımı çınlatacaklar. Ama ben onları da hatta benim hatalarımı bana söyleyen herkesi çok seviyorum, kendimi yazı ve şiir dalında geliştirebildiysem bu onların sayesinde oldu iyiki varlar ve iyiki arada beni fırçalıyorlar. Ay ne gevezelik ettim yaa sanırım birazıcık içimi döktüp nalınada, mıhınada vurdum herhalde? Bu günlük bu kadar. Şimdi sırada avuçlarımda acılar üç var onu yazayım hazır işten kaytarmışken ....
NOT: MALUMUNUZ NOKTALAMA İŞRETLERİ İLE BAŞIM DERTTE BU YAZIMDA DA BANA YARDIMCI OLAN SAYIN YAZGI24 BEYE TEŞEKKÜRLER ....
YORUMLAR
şimdi ben bununla ilgili bir yazı yazmıştım sırf edebiyat sayfasında herkes okusun diye ki eleştiriydi içeriği yani buradaki sözüne ettiğiniz konularla ilgili yani nereye kaydetmişim bulamıyorum şimdi...yazdım ve yayınlamaktan son anda vazgeçtim çünkü yeni üyeyim zaten fazla olmadı bir ay oldumu bilmiyorum....yani bu kısa sürede rahatsız olduğum şeyleri yazmıştım...ve ortamı biraz daha tanımam gerekir diye tezimi biraz zamana bıraktım ki bir nevi şahsımca teyit alıcaktım ya o zaman yayınlıycaktım ya da yayınlamıycaktım....neyse çok kafa kurcalamak istemiyorum....yani bunu yazınız benim rahatsız olduğum konuları da içerdiği için hem benden çok daha kıdemli biri olmanız hasebi ile teyitini almış oldum hem de cesaretim yükseldi...
o yazımı bulsaydım ya mesaj atıcaktım size ya da buraya aynen yapıştıracaktım neyse konuyu uzattım bulamadım....önemi yok...madem konu bu bende bikaç şey söylemek istiyorum.....
şimdi üye oldum baktım ulvi insanlarla dolu burası yani sanal sanal olalı böyle bişey görmemiştim ben.....ha şair falan da değilim...zaten anlaşılır....düşüncelerimi de çok iyi ifade eden biri değilim içimde kalan çok şey var....neyse dedim burası bana göre çok faydalı bir yer...ne zararı var...+18 değil,oyun değil kurt değil puşt değil.....faydası çok zararı yok...kimler vesile olmuş ve emek vermişse Allah razı olsun....sonra "Vip üyelik hakkında" butonunu tıkladım baktım yönetim haklı yaşatmak için para lazım bende katkım olsun istedim kredi kartı kullanmam normalde arkadaşın kartını 1 yıllık 60 tl yazdırdım neyse herşey doğru sorun yok boşu boşuna hata mesajları aldım durdum....sonra yönetime yazdım olayı sorunu nası çözelim diye hala da yanıt alamadım....zaten diğer yöntemler de benim vaktim dışında bişey olmuyor benim için....ya vallahi konuya giremiycem çenem düştü galiba....söz giriyorum şimdi...
şimdi yeni üyeyim bakıyorum dolaşıyorum sistem nası işliyor kim kime ne diyor kim ne yapıyor falan....yani aynı normal hayat tabi ama sanalın da rutin "tavşan kaç kurt kovalamıydı" neydi o işte bayan odaklı mı çalışıyor yorumlar veya izlerin takibi veya zaten yaşadığınız pusulu insanlar v.s.....
şimdi şiire bakıyorum yani yemin ederim ben şair falan değilim ama hadi 10 şiirin 5 i gitsin yine 5 ini anlayacak kadar da var bişeyler.... yani aptal değilim....inan o tür şiirlere adam sırf bayan yazmış diye ne gazeller ne gazeller okuyor......sonra o bayan da öyle bir gaza gelip ardından zaruri yazayım yazmalıyım heyecanına bir kapılıyor ki bi bakmışın süresi biter bitmez anında girmiş bişeyler yayına....bakın ben bunları hepsini detaylı yazmıştım...neyse ya bakıyorum kendi şiirime tık yok))))))))))) erkek olduğum için mi gelen yok ))))))))) nerdeyse erkekliğimden utanıcam o derece yani )))) yemin ederim bazı beyefendilerin şiirine veya yazısına bişeyler yazıyorum yorumumu sonra dönüş binde bir(şimdi bi yakubum var ciğerim benim çok vefalı, bidebi beyfendi vardüzenli gibi yani karşılıklı çaya gider gelliriz)....adam tenezzül edip teşekkür bile etmiyor ayıp ya.......ama aynen öyle vallahi yemin ediyorum bak adam var bilhassa takip ettim sırf tezim için.....sayfasında erkek kıtlığı var bayandan gayrı bişey yok....niyetin ne senin arkadaşım değilmi yani.....erkek şair kıtlığımı var burda.....yani beyimiz her an tetikte bayan nerde o orda.....
ben bunlardan çok rahatsız oluyorum...buranın amacının dışında bişeyler olmuyor değil ama tabi ne demek gerekir bilmiyorum....kimsenin yöneticisi de değilim....ne diyebilirim....onlar utansın....
bak mesela şimdi inanın umursamıyorum kaç kişi okumuş hadi kamçılayın beni derdim vallahi yok....ben böyleyim doğalım tarzım bu....mesela bayanın birini dinledim ya lütfen siz şiir okumayın dedim mesela yani kötü dedim...adam altta yazmış bravooo olabilir bişey diyemem ama ben doğrusunu dedim...birçok örneklerim de var...mesela siz beni ziyaret etmeseydiniz yazılarınızı da okumayacaktım....baktım benim tüm yazılarımı hevesle ard arda okudunuz e bende onure oluyorum hoşnut oluyorum....gel de çayını içme...ama farkı şu, ben sizde neyi okumuşsam içimden ne geçiyorsa onu yazar onu söylerim...hani sırf tevazu olayına girmem...yanlış yani...saçma bişey...haksızlık olur insan kendini yok ediyor böyle inkar ediyor kendini aldatıyor....burda da kendini aldatanlar da var yani.....ben burada böyle zengin mahalle fakir mahalle olayını da görüyorum.....bayanlar erkekler ayrımı da görüyorum...kim ne yaparsa yapar özgürdür ama keşke bu platformda olmasa....git kardeş dünya kadar site var egonu tatmin edecek ve edebiyatta gerektirmeyecek birçok çözüm var....haksızmıyım.......ha burda insan birbirine özel ilgide duyabilir belkide olmuştur belki hala da vardır..kimi engellemeye kimin ne hakkı var....mesele o değil.....yani mesele şu sayfanın edebinde kalmaktır.....edebinde adım atmaktır....ben o yazıyı yazdığımda siteden de izin almadan yayına sokacaktım....belki de bu eleştirilerimden dolayı atılacaktım....göze almıştım yani...
demek ki düşüncelerim de haklıymışım.....sizden de teyit almış oldum))))..sizin gibi sahi dostların canı sağolsun....varolun
İnsan oğlu nasıl ilginç bir varlıktır? Çözmek gerçekten imkansızdır. Her insanın bu dünyada bir görevi olduğunu düşünür oldum artık. Sanki; bir vazife için yaratılmışız.
Herkes kendine düşen vazifeyi hakkıyla yerine getiriyor demek ki.Papatyam çok güzeldi yazın. Başarılarının devamını diliyor, kucak dolsu sevgiler yolluyorum, güzel yüreğine...
arada sırada yazılarımda gördüğüm yetileri yüksek bir kalem...tespitlerinizde çok haklısınız...okuyan kendi kriterini bulmuştur...bende hiç karışmadığım halde ahkam kesenlere çok sık rastlarım polemiğe girmeden gülümser geçerim sende takma kafana bak ne güzel yazıyorsun...devam....saygılar
NURCAN CANDAR UYGUR
Valla bu yazı güzel olmuş. Herkes kendinden bir şeyler bulur. Amma velakin kendimden bir şeyler bulamadım. Bayağı irdeledim yazıyı aceba hangi cümle bana geliyor diye ama; hepsi teğet geçiyor.
Anlatımın çok güzel gerçekten.
Kalemine kuvvet canım.
Hee şarkı da cuuuuuuuuuuuuuuk oturmuş. Kurbaaaaaan olsun hocan sana.