canım
yeni bir hayata başlamak..huzur..öylesine uzak ki öylesine zor ..umutla bakmak istiyorum hayata umutla tutunmak ama yok öylesine yalnzım ki..açamıyorsun içindeki derdi kimselere kimseler anlamıyor seni ..her dal kırılıyor her yol kapalı..nereden başmalı..bilmiyorum..ey gönül yorulma artık yorma kendini unutma ölmek için yaşıyorsun sende ..bi gün zar zor taşıdığın bu hayatta bitecek..yanın da gelecek ne var ne bu kadar korkutan seni..yapamadıkların mı kavuşamadıkların mı sarılıp koklayamadıkların mı ..çığıklıklarımı içim de haps ettim ..nefesim tükendi ..bi soluk içten doyasıya..ben ne etti isem kendime kendim ettim idam sehpamı kendim hazırladım ipi boğazıma kendim taktım ve şimdi bırakmak için bekliyorum..ama korkuyorum.biliyormusun ben sen gitiiğin den beri çok yaşlandım içim bir acayip sen gideli..derlerdi inanmazdım ...yaşarken ölü olmak nasıl anlamazdım..şimdi onu yaşıyorum..bu dünyada şu hayattan elimi çektiren iki sebep var biri sen biri yükü fazla gelen günahlarım..
ne yaşadığımı bilmiyorum boğuluyorum uyumaya korkuyorum uyanmaya korkuyorum her lokma boğazım da ben sen gideli bu hayattan hiç bir şey anlamıyorum..ben zaten hiç anlatamadım ki sana..kızıyorum gideli dört yıl oldu nerdeyse..senden hiç bir şey yok artık bende demeyi öyle çok isterdim ki..ben sana ait olan hiç birşeyi atamadım ..kıyamdım ..kızdım benim sevgim artık yüreğime bile fazla geliyor ben seni atamıyorum içimden her günü bi diğerine anlamsızca ekliyorum sadece ..geçsin istiyorum zaman akıp geçsin hayat bitsin...bazen hayal kuruyorum sen varsın yanım da nefes alıyorum o an huzur buluyorum doyasıya nefes alıyorum...ama hayal bitiyor senli günler o hayal de bitiyor bazen rüyalrım da görüyorum gözlerim içi gülüyor o gün sabaha mutlu başlıyorum özlemin hasretin gelip doluncaya içime ..canım ben seni özlüyorum sen gitttin evlendin yuvan evin belki çocuğun bile var gözleri senin gibi mi acaba ..canım burada olmadı da orda gelir misin bana özcn (arkadaşlar paylaşrsanız özcn silmeyin olur mu lütfen )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.