Ankarada Kış 1 Sezon 2 Bölüm
Adam saat geç olmasına rağmen hala işte bilgisayarın başında çalışmakta idi saatine baktı saat 22:30 olmuştu dışarı baktı kar şiddetle yağıyor puslu ve sisli bir hava Ankara yı boğuyordu.
Ofisi Çankaya da olduğundan adam tum Ankara yı görebiliyordu epey zaman sürmüştü bu şekilde bir ofise kavuşmak paraya para demeyecek bir hayata ulaşmak kolay değildi avukattı adam ama oyle sıradan davaları almazdı aldıgı davalar genelde en çetrefilli en kotu adamların davaları olurdu onları kurtarır kırlı paralarını aklardı sırıttı adam kendi kendine düşüncelere daldı
“ee “dedi “hayat eskiden bende ıyı biri idim nerde şimdi o günler ben iyi iken bana herkes kotuluk yapardı aç açık yaşadım yıllarca şimdi ise”
Düşünceleri çalan cep telefonu ile bozuldu.
"Alo ben avukat Necati buyurun" ama hiç ses gelmedi karsıdan avukat necati kızdı "dalgamı geciyorsun kardeşim kimsin ne istiyorsun" bu ses tonundan sonra karsıda sadece bir ses çıktı "kendine dikkat et" ve telefon kapandı Necati irkildi ama umursamadı boyle telefonlar alıyordu coktandır polise dilekçe vermişti ama polis de aslında ona biraz bozuktu neden olsa onlar yakalıyor o dışarı çıkarıyordu ama görev gereği onu da koruyorlardı.
Dışarıda oto parka baktı polisler onu bekliyorlar mıydı acaba nede olsa tüm gün yakın koruma yapıyorlardı bu tehdit telefonlarını aldığından beri
İlginç ki polisler görünmüyorlardı. Necati biraz heyecanlandıgını hissetti ama sonra boş ver dedi bazen tam aşağı park edemiyorlardı arabalarını
ışıkları söndürdü ve ofisden ayrılacaktı .
Asansöre ilerledi o sırada asansörde yukarı çıkıyordu Necati bekledi. Ne hikmetse asansör tam da onun ofisinin katına mı çıkıyordu ne ? Tuhaf bu saatte …
Necati yine irkildi ama umursamadı o esnada asansörün kata geldigi sesi duyuldu kapısı açıldı ve necati yere yuvarlandı asansorun ışıkları ile aynı anda bir tabancadan çıkan merminin ışıgıda koridoru doldurdu.
asansor geldigi gibi geri dondu necati koridorda tam mıdesinden aldıgı yara ile yatıyordu elindeki telefonu epey uzağa duşmuştu yerde surundu midesinden akan kan her yere bulandı necati telefonu cevirmeye calısırken telefon caldı "zamanın tamam oldu avukat elveda ahlaksızlık " ve telefon kapandı necatinin dünyası da .
Asansör den telefonu kapatarak bir adam indi yere ufak bir deri içine sarılmış bir not bıraktı “ avukatın zamanı tamamdı benimki ise şimdi yeniden başladı cehenemden selamlar komiser” i ve yoğunlaşan karın altında Ankara sokaklarına yöneldi
2 sokak ötede az önce hıdırlıkta sevgilisi ile ucurumdan aşağı yuvarlanarak öldürülen delikanlının arabası bekliyordu adam arabaya bindi ve her saniye araba kullanmak daha da güçleşen karda ilerledi.
Arkasında hundayi bir araba ve içinde iki polisin cansız bedenleri de ona el salladı arabada bir not vardı "elveda eksik adalet merhaba sevgili başkomiser hakan ve sırıtan bir surat resmi "
Araba hızla ilerlemeye devam ederek protokol yolundan indi ve kızılayı ulusu gecerek hava alanı yoluna ilerledi.
YORUMLAR
VAZO
Her şey gönlünüzce olsun.Bende sayfanıza kocaman bir nazar boncuğu
bırakıyorum.Selamlarımla.
aemin
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
3 KADIN 1 EV ADINDA HİKAYE İDİ