Huzur Verebilirmisin Ruhuma..
Huzur verebilirmisin ruhuma..? Ya da bedenime? Bugün bir garip hallerdeyim adını koyamadığım..Ya ben fazlayım bu dünyaya ya da dünya yetmiyor beni avutmaya..
Ve ben bugün yalancınında yalancısıyım..Soruyorlar adet olduğu üzere NASILSIN?
İyiyim diyorum; İYİ..
Kocaman bir yalan, hiç iyi değilim, sudan çıkmış balık gibiyim..Neye elimi uzatsam vazgeçip geri çekiyorum..Başım sepet gibi, kulaklarım çınlıyor, beynimde bilerce tiz ses, bilinmeyen bir orkestra gibi sürekli çalıyor..
Doktoramı gitmeliyim?
Hayır!! binlerce hayır, bir sürü test, tahlil, bir file dolusu işe yaramaz ilaçlar..Maksat eczacı, doktor anlaşması, daim bol gelirli olsun..
Dışarı çıkmak istiyorum, anlamsızca kimsenin tanımadığı bilmediğim yerlerde yürümek, beynimi dolduran şu adı duyulmamış orkestradan kurtulmak..Ama ayaklarım eve bağlanmış gibi, geri adımlarla beni çiviliyor oturduğum yere..Dedim ya ben bir garip hallerdeyim bugün..
Biliyorum ki, yıllardır yükünü, gamını, sevinçlerini taşıdığım bu insanın, nasıl mutlu olacağını..Ne kafasındaki kimsenin bilmediği orkestranın sesi kalacak, ne de kendini fazla gördüğü bu dünyadan yabancılaşmış duyguları kalacak..Bir kıvılcım..Minnacık bir çiçek, ya da bir serçenin kanat çırpışı..Gözlerinden gelip geçen, marmara da ki beyaz martıların sesi, Beni mutlu edecek yeni doğmuş bebek kadar..
İlk oyuncak bebeğimin alındığı gün kadar, mutlu olup kanat çırpacağım seviçlerimle..Böyle olduğunu bildiğim halde acı çekmekten, oflayıf poflamaktan hoşlanır gibi, bişey yapamamaktayım kendim için...İşte! ben böyle, bön, bön bakmaktayım gözlerimin daldığı yere..Bir bilinmeze..Sanki bir gözüm karanlık loş dehlizlere dalgın..Bir gözüm okyanus maviliklerine..Koca koca dalgalara dalgın..
Çakışmakta duygular anlamsızca..Bir yarım ak, bir yanım siyah..Bedenim sıkılıyor ruhum bedenimden firar etme arefesinde..Şimdi dudaklarımdan feryat gibi bir ses ÖZGÜRLÜK!!!..
Ruhum bedenime tutsak..Bedenim ruhuma..Ben iki çakışmanın ortasında kimliksiz gibiyim..Beyaz bir martı gözlerim de, gelip konsa önüme, çekip alsa beni, ruhum ve bedinimin içinden..
Nasıl olacaksa?
Yoksa, beden ve ruhtan oluşan ben bilmeyen üçüncü bir nesneden de mi oluşuyorum..Olur hayal ya bu, neden olmasın?..Nasıl şiirlerde beşinci mevsime hitabediliyorsa..Maksat rahatlak değil mi..Yaz içini boşalt..Edebi eser olmasa da bir anlam taşımasada YAZ..Pisikolağa gidip yirmi dakikada vereceğim onca para birde insanı uyuşturan kimyasalları alacağıma YAZ rahatla..Biraz deli saçması olsun..Biraz da aptalca, YAZ rahatla..e&e
YORUMLAR
Bazen nefes alamadığımızı hissederiz. Acıların ortasında kalmışcasına teleşlanır yüreğimiz. Hiçbir şeyin anlamının olmadığını düşünür, kendimizle başbaşa kalmaktan sıkılırız..
Hayatın bizleri yorduğu gerçeğine inanıp, yaşamdan her geçen gün biraz daha uzaklaşırız.
Oysa, bir avuç mutluluk, bir yudum sağlık ve de bir tutam sevgi yeterde artar bizlere..
Benim profil sözümü anımsadım
// Hayatın koynundan bir yudum sevgiyi çalabilmektir mutluluk// K.karslı..
İçsel döngülerin günışığına çıkan yüzüydü sayfanızdaki güzel emek
Yeni yılınızın diğerlerinden daha huzurlu geçmesi dileklerimi gönderiyorum efendim..Saygılarımla..
eceacar
Yeni yıl dünya ya..Vatanımıza..Milletimize, barış, bereket ve sağlık sunsun, hayırlı, uğurlu gelsin..Selam, saygılar efendim..
Merhabalar,
Ne güzel yazmışınız öyle. Emin olun ben çok beğendim. Hiç te, bir deli saçmasına benzemiyor. Bilakis çok duygu yüklü, bir anlam ifade eden ve okunduğunda aynı dertten muzdarip olanlara reçete olmuş ve bir ilaç gibi anlatım...
Daha sizin bu yazınız üzerine o kadar çok şeyler yaılabilir ki, zaman zaman gelip, her parağrafınıza bile ayrı bir yorum yazabilirim.
Kaleminiz ve yüreğiniz güçlü ve daim olsun.
Selam ve dualaırmla.