- 1064 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İZZETİ İKBAL İLE ÇEKİLİN BAŞIMIZDAN !!!...
Sayın Cemil Çiçek Efendi bunu bari sen söyleme. Sözüm ona Sen Müslümansın. Hukukçusun. Üstünlerin Hukunda Çifte Standart Kaçınılmazdır diyorsun. Vekille Asil Kanun Önünde Eşit Değil diyorsun. Vekile % 100 zam Vatandaşa % 3 zam doğaldır diyorsun. Bu Anayasamızın "Kanun Önünde Eşitlik" ilkesine aykırıdır. Bunu Sende Biliyorsun. Buda Senin Dürüst ve Güvenilir Biri Olmadığını Gösteriyor. Bu Sebeple Senin Şer’an Azl edilmen gerekir Kanaatindeyim. Genede Bu konuda Lütfen Diyanet İşleri Başkanına Sor ve Fetva Al. Kıyamet Gününde İki elim Sen ve Senin gibilerin iki Yakasında olacak. Bunuda böyle bil. Peygamberimizden bir mümin geçinemiyorum diyerek maaşına zam istiyor. O Yüce insan gömleğini açıyor karnına bağladığı taşı göstererek böyle yap geçinirsin Beytülmaldan sana zam yapamam istersen çalışma diyor. Eğer Sen Müslümansan Lütfen Nas’a uy. Maaşlarınızı az buluyorsanız alın erken seçim kararı Çekilin İzzeti İkbal ile Başımızdan. Sen ve Senin gibilerin yapacağınız Yeni Anayasa Çatal kazık olur Yere Batsın Diyeceğim. Oda olmaz Çünkü Çatal Kazık Yere Batmaz Lütfen Zahmet Buyurmayın Senin İçinde Bulunduğun Bir Ünitenin Hazırlayacağı Anayasa Taslağına Vatandaş olarak BEN Red Oyu vereceğim Çünkü Sana ve Senin Gibi Parağöz Vekillere İnanmıyor ve Güvenmiyorum !!!... Sana Benim Vekilim Ol diye Oy Verenlerin Elleri Kırılsın İsterse Babam olsun. Sen Müslümanım Diyorsun Yüce Allah Dinleri Yeryüzünde Adaleti Sağlamak İçin Göndermiş %3 Zam=%100 Zam Bunada Eşitlik ve Adalet Diyorsun. Bana verdiğiniz Zammı alın %Yüz zammınıza ekleyin mağdursunuz sadakam olsun Sizin Gibilere Karnı tok Gözü Aç Diyorum. Şimdi Senin Dokunulmazlık Zırhın var Meydan Senin. Her yokuşun bir inişi vardır. Zırhını çıkarınca Bu Asil Millet Sana Layik Olduğun Şekilde Davranacaktır Hiç Kuşkun Olmasın . Seni ve Senin Gibileri O Koltukta Tutanlarada Adı ve Sanı her ne olursa olsunYuh Olsun…