GİTTİLER...
Hayatımdaki herkez bir bir gitti yaşamımdan...
Hepsi kendi hayatlarına su misali yavaş yavaş çekildiler. Ayrı yollarda kendi kaderlerini yaşıyorlar şimdiler de...
Onların gidişini seyrettim hüzünlü tuhaf bakışlarla uğurlarken nereye gidiyorsunuz diye sormak istedim herşey yaşanmışmıydı? Aşklarım, dostluklarım yarım kalmışt.ı Söylenecek daha çok şey vardı hiçbiri düşünmeden umursamadan çekip gittiler bir bir...Kırık dökük bir kaç anıdan hayalden başka ne olmuştu koca bir yaşanmışlık. Seneler geçirdiğin insandan anımsayabildiğin bir gülümseme mi kalacaktı, diğerinden bir söz
bir başkasından küçük bir şaka, garib bir kahkaha ! Koca bir yaşanmışlığın ardında bunumu görecektik...
Geriye baktığımızda üstüne seneler eklendikçe dahada zorlaşacaktı hatırlalmak ve günün birinde tamamen zihnimizden silinecekti. Yaşamımımızı unutmakmıydı bu güzel günleri hiç unutmayacağım dediğimiz günleri unutmamışmıydık...
Tuhaftı bazen bir koku bir yüz birşey hatırlatacaktı neydi diye sorup sonra boşverip yine umursamayacaktık geçmişi. Belki ilk sevdiğinin kokusu, belki ilk sevdiğin yüzüydü.
Bir süre sonra ne bir yüz ne bir koku hiçbirşey ifade etmeyecekti üzerine topraklar atıp tamamen kapatacaktık geçmişi..
Başka insanlar tanıyacaktık. Yeni yaşamlar kuracaktık herşey bir mazi bir hayal...
Gittiler birdaha dönmeyecekler, dönseler görmeyecekler, görseler de hiç bir şey eskisi gibi olmayacak...
Şimdi koca bir yaşanmışlık kırık dökük bir parça anı bir kaç damla gözyaşı,şimdi hepsi uzak herşey çok uzak..
Döndüler eskisi gibi olmak istediler hayal kırıklığı yanlarında yoldaşları oldu ve yeni yaşamlarına döndüler ne geçmişleri ne şimdileri istedikleri gibiydi kaybettiler...
YORUMLAR
Şimdi koca bir yaşanmışlık kırık dökük bir parça anı bir kaç damla gözyaşı,şimdi hepsi uzak herşey çok uzak..
Döndüler eskisi gibi olmak istediler hayal kırıklığı yanlarında yoldaşları oldu ve yeni yaşamlarına döndüler ne geçmişleri ne şimdileri istedikleri gibiydi kaybettiler...
ÇOK ÇOK UZAK
HAKLISIN
VE HER GEÇEN GÜN DAHA DA UZAKLAŞIYOR
TEBRİKLERİMLE