- 1590 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
sadece seviyorum seni sevgilim...
“Sen ömrümün özeti”aşk, İşin doğrusu ben Tanrı’dan böyle bir hediye beklemiyordum,Ben her insani soframa misafir edebilirim, sevebilirim de insanca inan...
Ey sevgili, Seni sevip sevmediğimi söylemeyeceğim ben seni sevmek hakkımı kullanıyorum Sevenin sevdiğini bilmesi kadar, sevilen de anlar sevildiğini sevdigim.., o üç-beş devriyesini atmaktan ibaret seviyorum ama! aşklarının koklaşmaktan ve aşk denileni bir intikam aracı gibi, kullanıp hayat ritminin tutku tangolarında paslaşmaktan ibaret olduğunu zanneden maymunsallara gülüyorum.
Sadece Seviyorum ben çam sakızı çoban armağanı bir hasret yelinde sensizlik şakağıma kadar dayansada sadece seviyorum,her sabah uyandığım yeni güne senin adını veriyorum, seni sevdikçe canım acıyor…derime batıyor sevgim,kalbim ayaklanacak gibi oluyor bir an ve işte o an, yüreklerinin leşten farkı olmayan herşeyin sadece "ekmek ve özgürlükten ibaret olduğuna mutluluk satanları seyrettikçe aşklardan bir aşk daha oluyorum ölümlere soluklandığım sensizlikte...çünkü ben seviyorum ...Aşklar ödünç alınamaz kapısı ve penceresi gerçek sahibine, açık bir oda gibidir hemen yanı başındaki tek katlı, beyaz, sokağın en masum evini ikisi için satın alacak ve hayatın bütün depremlerine savas açacak yüreklilikte sadece seviyorum kadardır aşkın bedeli..
En çok umudunu yitirmek yaşlandırır ruhları, Sönük ve yarınsızdır acılar avucunuzdaki ölü umudu gömmek istersiniz, ama taşlı sokağınızda onu gömecek bir yer dahi bulamazsınız çünkü Seni seviyorum’larınız bol, herkese yetip de artacak kadar bol meşklere gömülmüştür...
En çok senin yüzünü ruhuma giyindiğimde güzelleşiyorum,çünkü seviyorum sadece seni sevgilim..
berrin korkmaz