- 1172 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Biten Yılın Hediyesi...
Biten Yılın Hediyesi
Aylardan nisan, ayın yirmi biri. Bahar yeni yeni yüzünü gösteriyor. Edebiyat sitesinden mesaj atmış, yorumunu hayranlıkla dinlediğim kişi.
Yazmış;
’Geçer Diyorsun’ şiirime harika sesiyle nefes olmak istediğini. Okuduğumda gözlerim parladı nasıl mutluyum anlatamam. İçim içime sığamadı, çok duygulandım başladım ağlamaya, ( zaten sulu gözümdür) bir yandanda kızıyorum kendime, ne var bunda ağlanacak diye, ama elimde değil ki. Bilirsiniz bir laf vardır ’seni yerde ararkan gökte buldum’ diye
bende seni işte böyle buldum. Bir bahar günü hiç solmayacak şekilde gönlümde açtın PAPATYAM.
Böylece başladı arkadaşlığımız. ilk zamanlar her ikimizde ürkektik, suya sabuna dokunmadan konuşurduk. Konuştukça yakınlaştık keşfettik birbirimizi. Ufak ufak hayatımızdan kesitlerin benzediğini gördükçe hem çok şaşırdık, hemde çok daha rahat sohbet edebildik. Yeri geldi ağladık, yeri geldi güldük destek olduk, kısa bir zamanda birbirimizden gizlimiz kalmamıştı.
Herşeyimi paylaşabileceğim, sadık, fedakar, vefalı, güvenilir, almadan veren, çıkar gözetmeyen, dostluğun değerini bilen, sıcacık yüreğinde yer aldığım, yıllardır aradığım kızkardeşim oldun. Bundan sonra tutunacak bir dalım, hiç tereddüt etmeden çalacağım bir kapım, sonsuz güvenebileceğim tek yüreksin.
Benim seninle tanışmama vesile olan, bana en güzel, en kıymetli hediyeyi sunan, son günlerini yaşadığımız bu yıla ve Edebiyat defterine çok teşekkür ediyorum.
Yeni yılın herkese, sağlık, huzur, mutluluk, neşe ve gerçek dostları getirmesini diliyorum.
İyi ki seni tanımışım,
İyi ki sen varsın,
İyi ki hayatımdasın
seni çok seviyorum PAPATYAM...
Gam_Seli = PAPATYAM
25.12.2011____________Seher_yeli
YORUMLAR
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Yeni yıl, sağlık, huzur, mutluluk ve bereketli kazançlar getirsin. Saygılarımla...
çok güzel arkadaş ....................keyifle okudum şarkıda zaten hep dilimde olan bir şarkı idi
yüreğinize saglık kaleminiz varolsun
saygılarımla
zaralıcan
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Tebrik ederim.
Bir büyük veli dost şöyle der:
"arkadaşlık pekey demekle kaimdir." e güzel pekey demişsiniz. hiç kesilmeden devam etsin pekeyiniz. Güzeller güzeli bir dostluk yazısı okudum. Yürekten her ikinizin dostluğunu üçüncüsü Allah cc. olmak üzere..
Başarılarınızın devamnı dilerim..
Saygılarımla,
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Dinlemey ayırdığım bu Pazar günüm ne yazık ki yine yoğun iş temposu ile başladı geç uyanacak kahvaltıdan sonra bir fincan kahve ile edebiyata girip okumaya başlayacaktım ama olmadı eve yeni geldim siteye girdim ve bildirilere baktım birde ne göreyim canımdaki can özümdeki öz bir yazı eklemiş heyecanla sayfaya girdim ve gözyaşlarım sel oldu hala ağlıyorum sen nasıl bir yüreksin sanırım insanlar çıkmazdayken Güzel Allah'ım onlara bir melek gönderirmiş sende benim meleğim oldun canım gelinciğim seni çok seviyorum iyiki varsın ve hep var ol olur mu ....
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Çok teşekkür ediyorum.Saygılarımla...