Charlie Chaplin` e Mektuplar 18
Charlie Chaplin` e Mektuplar 18
Yazdığım iki mektubu sana hiç okutmayacağım Charlie Chaplin belki ilerleyen mektuplarda aralara serpiştiririm bu yazılanları yada öylece bekler kıyametimi. Bugünlerde akreple yelkovana takmış bir vaziyetteyim ama benim gözüm akrepte akrebin dişiliğinde. Kırağı yağmış bir tan vaktinde kuyruğunu dizimin altına alıp tecavüz etmek istiyorum akrebin akrepliğine. Içimdeki akrepten böyle kurtulabilirim. Belkide korkacağım tecavüzüm sonrasında beni ele vermesinden.
-Yargılamadan taşlayarak öldürür müsünüz beni pek dindar hanımefendiler ve beyfendiler? Unutmayın canımı yakan her taş karşılığında sevap kazanacaksınız.
Bence en güzeli vücudumu bir güzel törpüleyip akrebin teninde sonrada başını bir taşla ezivermek. Olaki orgazm sırasında kuyruğunu kurtarmayı başarırsa dizimin altından, eminim hiç düşünmeden iğnesini göğsüme saplayacaktır. Böylece ölümün en şahane halini ben yaşayacağım. Kimbilir belki de hoşuna gidecektir tecavüz akrebin, ben abandıkca değişecek çiçeğe dönüşecek yada bir periye.
-ve siz bir periye tecavüz ettim diye beni asar mısınız?
Yoksa gururlanır mısınız tecavüzümle bir periyi hamile bıraktığım için. Sakın peri sizi yanıltmasın bunun ruhu akrep, ve bu akrep akrepliğiyle öldürecek beni ve sizi. Sahi hamile kalsa bu akrep bana nasıl bir bebek doğurur. Örnegin Charlie Chaplinime benzer mi? iblis ibnelik yapıyor bana ve bütün Charli Chaplinleri akreplerin doğurduğunu söylüyor. Bunu kabul edemem mantığa aykırı benim Charlie Chaplinim bir akrepten doğmuş olamaz. Ben ömrüm boyunca Charlie Chaplinimin bir akrepe dönüşüp beni öldürecek endişesiyle yaşayamam. Ibneliğini git akrebin akrepliğine yap iblis.
Insan kendi kaderini kendi yazıyor Charlie Chaplin. Günahlarını, mutluğunu, cinayetlerini, ölümünü... Evlilik en büyük hatam ve diyetini ödüyorum. Bir kamyon çarpmış gibiyim parçalarım kayıp toparlanamıyorum. Aklım sokak lambasının ışığı altında dans eden böceklerin ritmik vızıltısında. Bedenimi ganja bıraksam ruhumu temizleyebilir mi bir hint tanrısı. Buda beni buda. Güneşte kurutuyorum öfkemin salyalarını ve yaralarıma Ediht Piaf ı sürüyorum. Insanın bir tarafının hep yeşil kalması ne güzel ama ben buğdayı hasat edilmiş anız tarlası gibiyim. Yeşilliğim nerede?
Içinde bulunduğumuz cehaletle mücadele etmek zorundayız Charlie Chaplin. Bana bir akrepten doğmadığını bir akrebe tecavüz ederek ispatlayacaksın.
Ve sen Charlie Chaplin hayatı keşfetmeye devam ediyorsun. Emeklemeye başladın başarını bize göstermeye çabalar gibisin. Sevindim hemde çok ama ben senin hep bebek olarak kalmanı istiyorum. Neden korkuyorum sence? Bana bunun cevabını verebilecek yaşa geldiğinde beni doğru anlayabilecek misin. Yoksa zihninde bir akrepe tecavüz eden adam olarak mı kalacağım.
- sen bir akrepe tecavüz eden aşağılık bir adamsın baba
- Babam bir akrepe tecavüz ediyor anne...
Malcesine garda gölü
Ekim 2010