- 1410 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GÜL (5 blm)
ÖYKÜME
GÜL,ün GÜLLER şehrinde hayatla mücadelesiyle ,devam etmek istiyorum....
gül, 20 yaşın,da 3 çocukla dul kalmıştır,ailesinin,cahilliğinin,kurbanı olmuştur...
Herkesden kopmuş,kendini çocuklarına adamıştır.
Hayat o kadar acımasızdır,ki ona karşı,yine oyunlar oynamaya başlamıştır
Oysa O çok saf ve hayatı yaşadıkça acısıyla tatlısıyla öğrenecektir......
ÖYKÜMÜZE GÜL,ÜN EV ALDIĞI YERDEN DEVAM EDELİMMİ NE DERSİNİZ..
Gül yeni evine biraz alışmıştır...
Evini,oda oda kiraya vermiş ,maddi durumunu ancak böyle ,idare edebiliyor,du
ne kadar evi olsada fakirdi ve 20 yaşında dul ve 3 cocuk bakmak zordu....
çocuklarına hem anne hem baba olmaya çalışıyor,du
oğlanlar biraz büyüyünce,annelerini dinlemiyor,bazen asi olabiliyorlar,dı
komşuları ,yaşın,genç,sana hayırlı bir koca lazım,bu veletlerin hakkın,dan gelemezsin,sen bunlar büyüdümü, serseri olurlar ,berduş olurlar ,diyorlar,dı.....
gülün,ise korkuları vardı,evlilik konusun,da evlendiği adam iyi baba olurmuydu acaba..
Çocuklarına ya üvey babalık ederse ya döverse ,bakmazsa ,derdi.....
Komşuları belliki başını bağlamak istiyorlardı ve yerini kurcalıyorlardı ama gül ilk evliliğini, severek yapmamıştı,aşk konusunda hiç tecrübesi ,bilgisi ,yoktu....
Busefer sevgi AŞK olmalı diyordu hayatında kimseyi beğenmiyordu......
Derken bir gün pazara alış verişe çıktı,karşıdan geçerken kahveden bir adam
ona bakıyordu..........
Gül çok sinirlenmişti sonra adam peşine takılmıştı, gülü takibe aldı.......
Gül ise çok korkmuştu....
Aradan bir kaç hafta geçti.adam oralarda gülü soruşturuyordu ve gözü güldeydi
Gülü görünce kaş göz edip işaret ediyordu ,gül ise delimi ne diye taş atıyordu.....
Sonra bir gün adam güle komşusuyla haber yolladı ,dul olduğunu,niyetinin evlenmek olduğunu ,falan filan,gül bunu duyunca olmaz dedi olmaz..
Komşusu ise iyi düşün taşın,
bak kızım bu çocuklara baba gerek dedi,
yaşın genç, kimin kimsende yok, ite köpeğe maskara olursun,
sürürler seni alim, allah dedi.......
Gül ise çok şaşkındı adamı düşündü ,gülden ON yaş büyüktü, gül ise yirmi yaşındaydı
adam yakışıklı ve bakımlıydı,gülün ölen eşine hiç benzemiyordu.......
Gül biraz da etkilenmişti, ama bunu kabul etmek istemiyordu ve kararsızdı....
Büyük oğlu ise istemiyordu, annesinin evlenmesini,gül için, çocukları değerliydi
olmaz bu iş diye, haber saldı adama......
Adam haberi alınca, red cevabına bayağı bir bozulmuştu.
Gülün kiracısına rüşver verip, beni napıp edip o eve sokacaksın, dedi......
Kiracı ise parayı görünce tamam dedi,para herşeyin anahtarı derlerya hani
buda öyle olmuşdu....
YORUMLAR
tamam ceylan hanim ben sizin toparlamanisi beklerim.. eyerki sizin acinizdan bir sorun cikacaksa bir daha paylasmam sorun deyil benim baylasma sebebim böyle güzel ve emek verilmis calismanin paylasilmasinda yararli olacagindan ve ordaki dostlariminde okumasini istedigimmicindir sizden onay gelene kadar paylasmam .. .. ve eyerki gercekden sizden izinsiz böyle güzer bir eseri calma cürretini gösteriyorlarsa gerekeni yapmaniz en uykunudur cünkü emek ,duygu, zaman, vebir arasdirma var hakkinizi sonuna kadar arayin..
CEYLAN 17
işte bakın FOK,A YER GÖK AŞK VE LALE DEVRİ DİZİSİNİ ÇEKEN AVŞAR
FİLMİN PATRONU ŞÜKRÜ AVŞAR --HER İKİ DİZİNİN YAZARI OLAN EYLEM CANPOLAT VE SEMA ERGENEKON UN KALEME ALDIĞI KARAGÜL ADLI BİR DİZİNİN HAZIRLIKLARI BAŞLADI DİYE BİR HABER OKUDUM
TV AKTUELDE
KANALI HENÜZ BELLİ OLMAMIŞ ....
BİR KADININ HAYAT HİKAYESİ DİYOR ..
VE HALFETİ YÖRESİNDE DİYOR ,
BENİM HİKAYEMDE
TOROS DAĞLARINA YAKIN BİR YERDE GERÇEKLEŞMİŞ TİR
BU KADAR TESADÜF OLAMAZ SANIRIM DEĞİLMİ .....
ŞAYET AYNISIYSA BU YAZARLARA BEN ZATEN YAZAR DİYEMİYORUM ANCAK HIRSIZ DİYEBİLİRİM........
OLAYI YAŞAYAN KİŞİLERDEN BEN ONAY ALDIM ...
AMA BU ŞAHİSLAR ONAY ALMADAN BÖYLE BİRŞEYE NASIL KALKIŞIRLAR AKLIM ALMIYOR......
ASLINDA HİKAYEMİN GERİ KALANI OLDUKÇA GÜZEL AKICI AMA BURADA PAYLAŞMAYI DÜŞÜNMÜYORUM ARTIK.. .....
ASLINDA ÇOK GÜZEL HİKAYELERİM VAR
AMA BU OLAYLARDAN SONRA KİTAP OLMASINA KARAR VERDİM..........
KUSURA BAKMAYIN......SAYGILAR .........
sevgili ceylan hanim hikayeniz cok güzel buna hic bir diyecegim yok ama,, ya bölümleri eklerken karisdirdiniz yada yazarken bir kopukluk oldu inanin beynim allak bullak oldu sebebide 3. ve 4. cü bölümlerinde cocuklarini evlendirmis bir sürü sorunlar yasamis ve büyük oglunu ise öldürmüslerdi ama bu bölümde geri basa dönmüsünüz ben bu icin icinden cikamadim...:)))))
CEYLAN 17
CEYLAN 17
romanın gerisi var ama ....aldığım bir bildiriye göre romanım çalınmış .....
yeni bir dizi olma aşamasındaymış ..O karagül şayet benim hikayemse gerekli yasal işlemlere başvuracağım anlıyacanız........
hikayeyi yakında tvlerden izleyince kararımı o zaman vereceğim.. ......
onun içindirki gerisini burda yayınlamayı düşünmüyorum, artık ....
saygılar