- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yalnızlık
Bilir misiniz yalnızlık nedir?İnsanlardan ayrı kalmak ne acı bir duygudur.Sıkıntıların asıl kaynağının yalnızlık olduğunun farkında mısınız?
İnsanlar farkında olmadan sürekli yalnız kalıyorlar ve bu ülkemiz içinde insanlık içinde hiç iyi bir şey değil.Düşünün sadece televizyon ve bilgisayarlı bir hayat.Bu gidişle gelecekteki insanlar bu hale gelecek.Tabi önlem almazsak.Komşuluk kavramı eski anlamını, değerini yitirdi.İnsanlar sadece asansörde karşılaşınca birbirine selam veriyor.Sadece hastalık olduğu zamanlar eline bir pasta alıp gidiyor.Dost kötü günde belli olur tabi ama dostla iyi günlerin olmazsa o dostluk değildir.Ben bu yaşananların garipsenmediği ortamda bulunmaktan şikayetçi oluyorum, çoğu insan binasındaki insanları bile tanımıyor.Beton yığınlarına hapsedilmişiz, ama sanki suçlu gibi sesimizi çıkarmıyoruz.Eğer böyle giderse birbirimizden daha da uzaklaşırsak suçlu olacağız.Artık betona hapsolmayalım.
Unutmayın eğer böyle devam ederse suçlu olacağız, bence biran önce harekete geçmeliyiz.Bunu yapalım betondan kurtulalım.Eğer biraz daha sesimizi çıkarmazsak çocuklar ilk önce "anne" veya "baba" değil de "bilgisayar", "televizyon" diyecek.Lütfen buna izin vermeyelim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.