- 2105 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOKLUĞUN ÖLÜMDEN ZOR SEVGİLİM...
Gözyaşım hiç bu kadar derinden akmamıştı sevgili,
Gözlerim karanlığa selam vermemişti,
Artık sensizlikten çıldırdı bedenim ve ruhum ,her yerde her suçu kabullenir oldu yüreğim,
haykırıyorum ağlıyorum her gece sen diye , anlamsız yakınışlarım ,gözyaşlarım sensizliğin eşiğinde yalvarıyor bir çare bul diye yüreğime anlatamıyorum sensizliğin ölümden zor olduğunu söz geçmiyor yanıyor yüreğim .Seni istemeden kırmış olabilirim , yüreğini üzmüş olabilirim ama ne yaptıysam seni sevişimin çılgınlığından yaptım ve cezasını çekiyorum şimdi de çok ağır geldi kaldıramıyorum sensizliği ya al canımı ya beni sensiz bırakma .. Dört gün dört yıl gibi gelir mi bir insana ama bana geldi yeter artık sevgilim bir sesini duyur çık görünüre gözlerim kapanmak bilmiyor senin yokluğundan yüreğim aklıma işkence çektiriyor sensizlik yeyip bitiriyor aklımı son ver sevgilim üzme daha fazla seni seven kalbimi ..Gel duyur sesini , yarım kalan nisan yağmurlarını konuşalım yine , kavuşacağımız günü iple çektiğimizden bahsedelim ne olur yeter artık sensiz işkenceye bir son ver .. Yalnızğımın dili olsa da konuşsa bir anlatsa sana nasıl perişan bir hal aldığımı , nasıl ağladığımı , nasıl Allah’a yalvardığımı anlatsın sana ama dili yok ki .. Uçurumun kenarındayım düşmeden gel yetiş sevgilim vaktin ne kadar olduğunu bilmiyorum kendince hisset ve gel sevgilim düşeceğim uçurumdan boşluklara , canıma bedel bir haz , sensizlikten olacak bu can infaz gel dindir hasretimi sevgilim . Yetmez mi artık yaptığın bu naz ... SENİ ÇOK SEVİYORUM ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.