- 1017 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEN İNSANSIN.....
SEN İNSANSIN.....
Sen insansın,seni diğer mahlukattan ayıran özelliğin aklındır.Düşün o zaman ben bu Dünya’ya neden geldim diye.Biri seni yirmi dört saat gözetliyor,Söylediklerini bırak,düşündüklerini bile biliyor.Bir daha bir daha düşün.Yaratan diyorki Hayvanllar benim konuşamayan kullarımdır,huzuru mahşere dile gelecek ve haklarını alacaklardır.Pekiyi sana düşünmek için akıl,konuşmak için dil,yürümek için ayak,görmek içim göz,duymak için kulak,almak yada vermek için el veren Rabbin için ne yapıyorsun?
Şayet sen bu dünya’yı;Yemek, içmek, yaşamak, yatmak,uyumaktan ibaret sanıyorsan vay senin haline,sen o zaman konuşamayan hayvadan daha kötüsün demektir.Helde şu Dünya denilen gezegende,ömrünün sınırlı olduğu bir zaman peryodunda,üç kuruşluk çıkarın için YALAN ÜSTÜNE YALAN söylüyorsan vayki vay senin haline..
Ben neler üretebilirim,bu ürettiklerimle helalından nasıl geçinirim,fakir fukaraya buradan nasıl yardımcı olurum demiyorda,acaba hangi yalanla kimi nasıl kandırı(ASLINDA KANDIRDIĞIN GEÇİCİ BİR SÜRELİĞİNE KENDİNDİR) ve başkalarının sırtından geçinirim diye düşünüyorsan;Bu Dünya’da itibarını,ebedi alemdede ahiretini tamamen kaybedersin...
Kul hakkını yiyerek,bir yere varamazsın.Belki bir süreliğine vardığını sanırsın.Çocukların,eşin zevki sefa içinde yaşar,4x4 jiplere biner ama bu gezegendeki zaman o kadar kısaki bir gün aniden hiç tahmin etmediğin anda gidersin ve o haram ve haksız kazanımlarıyın hesabını veremezsin..İşte önünde ebedi alemin başlangıcı olan KABİR HAYATI ne kadar süreceği,Dünya hesabı ile hesaplayamayacağımız kadar uzun bir süre başlar..Ölümü burda tadarsın"HER NEFİS ÖLÜMÜ TADACAKTIR"Yoluna devam edersin,ama nasıl ve hangi şartlarda?
Öyleyse sevgili dostum,yol yakınken Tövbe kapıları açıkken,benim gibi günahkarada destek ver, omuz ver, beraber,yalvaralım Yaradan’a,aldığımız haksız kul haklarını bu Dünyadayken sahiplerine geri verelim ve hepsinden önemlisi YALANI BIRAKALIM...Yoksa yarın çok geç olabilir..UNUTMA SEN BİR İNSANSIN..