....................................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
"Genel olarak, kadına karşı bir güvensizlik var; çünkü kadın kendine tapılmasını ister. Kendine tapacak başka birini bulduğunda, evvelki kulunu terkeden bir tanrçadır kadın. Kim sevgi verirse, ona yönelir. Ona, çiçek gibi açılır. Benim aşkımda şahsiyet önemli. Evvela şahsiyet, sonra aşk."
gecenin bu saatinde okudum ve keyiflendim.Güzel bir yazıydı yiğidim.tebrik ediyorum engin yüreğini..
"Öncelikle sohbetiniz hoşuma gitti, hep siz konuştunuz ama olsun, ben iyi bir dinleyici olduğumu kanıtladım." diyesim geldi. Gerçekten bayıldım ben bu yazıya. Abartısız bayıldım hemde... Değişik bir yazımdı bana göre. Aslında ilk kez bu kadar karşılıklı konuşuyormuş havasına kapıldım desem yalan olmaz.
Hım. Makale kısmına gelince; Kadını ve kadınımsıları güzel tasfir etmişsiniz. Kadınsız edebiyat olmayacağı büyük bir gerçektir.
Tebrikler... Ve alkışlar... Selamlarımı bırakıyorum ve kaçmıyorum, artık sayfanızda olacağım.. :)
İYİKİ ONTOLOJİ İNDİRİRKEN BOŞ BİR ZAMAN YARATMIŞSINIZ.BU YAZIDAN MAHRUM KALMAMIŞ OLDUK. Sizi yeni tanıdım, iki yazıdır, iyi ki tanımışım...Yazıyı okudum, ama seslendirme bitmeden çıkmayacağım tabii ki... Bu arada şu ontoloji indirme becerinizden dolayı bir beceriksizliğimden bahsedeyim. Ben bilgisayardan yazı, kitap indiremiyorum...IDM yüklü bilgisayarımda, ama sadece şarkı ndirmeğe yarıyor. Varsa bu beceriksizliğime bir çare, lütfen yardımcı olun...Sevgi ve saygıyla...
S / ÂYE
Selamla ve saygılarımla
Kemnur
Ana sayfada kahveyi görünce geldim, iyi ki de gelmişim. Yudum yudum içtim yazıyı.Kadına dair nahif düşünceler harmanında tanem göğe savruldu. Biraz Yunus, biraz Mevlana, daha çok gerçek aşkın rayihası vardı sanki yazıda. Mest oldum... Bir yerde gözden kaçtığını sandığım "zerazat" kelimesi var. sanki o "serazat" olacakmış gibi geldi bendenize. Tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla...
zakir tarafından 12/24/2011 5:11:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
S / ÂYE
Selamlar efendim