- 755 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
"Türkiye 2001 den bu yana ekonomik gücünü 3 kat artırdı. Demokrasi yolunda ciddi adımlar attı, askeri siyasetten uzaklaştırdı, olması gereken yere, görevinin başına geçirdi. Ülkede darbe planları boşa çıkarıldı ve büyüme rekorları kırıldı. 50 yıl sonra açık vermedi ülkemiz. Makro anlamda bir denge söz konusu..." BAYIM, MERABA...ORASI, NERESİ? NEREDEN ARIYORUNUZ? ALT YAPIDAN NOKSAN, BU KADAR BOŞ BİR AZININ YAZILDIĞI YER TÜRKİYE DEĞİLDİR HERHALDE... HAAA...ÖYLE Mİ? BAŞTAN SÖYLESENİZE "AKP.NİN CEVAHİRLERİNDEN OLDUĞUNUZU...BİLMİYORDUM...PARDON...DEVAM EDİNİZ LÜTFEN PALAVRALARINIZA. AMA KENDİ KENDİNİZİ APTAL YERİNE KOYARAK, LÜTFEN...
Gökhan Çoban
Palavra arıyorsanız. Kemalist ideolojinize bakınız burada aramayın onu...
Kemnur
Gökhan Çoban
Söylediklerimi bir yerlerimden uydurmadım elbette üniversitedeki hocalarımdan aldığım sonuçlar neticesinde yargılar koyuyorum.
Kemalizmin ne olduğunu ve bu millete nelere mal olduğunu gayet iyi biliyorum o sebeple allayıp pullayıp palavralarla anlatmaya çalışmayın bence siz bir yargıya varmadan önce biraz tarih kitabı karıştırın...
Kemnur
Gökhan Çoban
Kemnur
Kemnur
Gökhan Çoban
Ermeniyle el sıkışıp Azeri kardeşlerimizden de olduğumuz zaman çözeriz bu meseleyi. Bu ara milli maç yok. Bence Ermenistanla bir dostluk maçı alabilirler. Ne dersiniz. Bu tasarının üstüne aliyyül ala olur bence. Hatta Akdamar'a birde geziye gidelim her iki tarafın devlet büyükleriyle. Ne diyeyim Allah devleti yönetenlere basiret versin.
Çok sürmez bugünüde unuturuz. Bu senaryoyu daha öncede izledik ama biz hafızai balığız.malesef.
Saygılarımla...
Yazınızı okudum değerli fikirlerinizi en azından tanıma şansı bulduk...Türkiye'nin İsrail'le,Fransa ile şu andaki ilişkileri kötü olabilir.Bu göstermeliktir.Bu gün iyidir yarın bozulur.Bu iktidarda kararlılık yoktur nasılki daha düne kadar Suriye'le dost idi isek tıpkı şimdilerde olduğu gibi bozulabilir.Çünki iktidarın kökü dışarda.Emirler okyanus ötesinden geliyor.Hem BOB eş başkanı bunlar değilmidir?
Elbette bütün bunlar Sarkozi'nin doğru olduğu anlamına gelmez.Sarkozi Ermeni meselesini seçim oyunlarına alet ediyor.Tıpkı başbakanımızın seçimlerde ana muhalefetin başına bu 'alevi ve kürttür' anlamına gelen terimlerle oy kapma çabasında olduğu gibi..
Yoksa Türkiye çok ilerlemişte , durdurmak için çabalıyorlar denemez...Türkiye bugün dünden daha borçludur..Uluslarası bankalara olan borcumuz son on yılda on defa artmıştır.Askeri siyasetten uzaklaştırmak elbette tüm siyasilerin görevidir.Suçu kesin olan 12 Eylülün generalleri Evren'ler halen dolaşırken hali hazırda iddialarla 50ye yakın generalin tutuklanmasını ben anlayamam.Çünki herhangi bir yargı kararı verilmemiş sadece suçlama var.Hiçbir generalde kaçmamış.Üstelik çoğunluğu kendi ayakları ile gelip teslim olmuşlardır..Halihazırda tüm muhalif yazarlar aydınlar hapisteyken.Hizbullahçı katiller salıverilmiştir.Bu bir tesadüfmüdür?..Van'da halkın toplanmış yardımlarını dağıtmaktan aciz bir yönetim var karşımızda . Libya'ya demokrasi getirdiler güya.Ne oldu şeriat geldi..Siz zannediyormusunuz ki Libya'da partiler yarışacak çok oyu alan başa geçecek.Libya halkı çıkarılan petrolün sahibi olacak...Ben inanmıyorum..Ummanda da halk ayaklandı.Batı sesini çıkarmadı.Amaç demokrasi filan değil.Amaç bu ülkelerin yeraltı kaynakların sömürmek.Bukadar herşey açıkken Suriye'ye karışmanın anlamı ne?
İşin komik tarafı Van'da kendi halkını koruyup doyuramayan hükümet, Somali'ye yardım ediyor.Libya'yı Mısır'ı kurtarıyor..Breh breh breh....
Yok avrupa batıyormuşta.Yok Türkiye şaha kalkmışta .Yok böyle bir şey.Sokaklar dilenciden geçılmiyor.İşsizler kahveleri dolduruyor.
Üniversite mezunları iş bulamıyor...
Yani kısacası Mehmet Akif'in dediği gibi ipler puştun elinde.
O battı dediğiniz ülkelerin kişi başına düşen gelir en azından 40 bin ,50 bin dolar..Kendimizle kıyaslayabilmemiz için en azından onların yarısı kadar olabilmeliyiz..
Yandaş basının penceresinden bakma yerine kaldıysa biraz da diğerlerinden faydalansa idiniz bu farklılığı görebilirdiniz...
Saygılarımla.....