Mustafa Fehmi Kubilay'ı anıyoruz
[ kalin ]Hiç unutulmayacaksın sen, büyük devrimci, CUMHURİYET ve DEVRİMLER uğruna şehit olan MUSTAFA FEHMİ KUBİLAY. Seni sonsuz minnet ve şükran duygularımızla anıyoruz. Tüm Türk insanı, genci ihtiyarı, askeri - subayı hepimiz seni örnek almalı, senin üstün cesaretini o sarsılmaz inancını sürekli taşımalıyız yüreklerimizde, ruhlarımızda. 23 Aralık 1930 tarrihi senin, devrimlerin ve CUMHURİYETİN korunması uğrunda yazdığın en büyük destandır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ BÖYLESİ DESTANLAR YAZILARAK KORUNMAYA VE YAŞATILMAĞA ÇALIŞILDI. Bu gün bu muhteşem olğuyu önemsiz kılmaya çalışanlar var; onları biliyoruz ve görüyoruz. Dün de varlardı, yarın da olacaklar, bunun da bilincindeyiz. Devrimlerle kazanılan özgürlükler, vatan yapılan topraklar, üzerinde yaşayanların öz malıdır, canlarından birer parçadır. O topraklardan kopartılacak büyük - küçük her parça, üzerinde yaşayan insanların canlarından kopartılmışcasına acı verir TÜRK toplumuna. Çünkü can ve kan pahasına kazanılıp vatan yapılan ANADOLU coğrafyasında yaşayan insanların binlerce yıllık malı ve vatan bellediği topraklarıdır; yaşadığımız yerler. ADI: TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ DİR. ÜZERİNDE YAŞAYANLARIN IRK, MEZHEP VE İNAÇLARI NE OLURSA OLSUN HEPSİ TÜRK TOPLUMU, TÜRKİYE İNSANI OLARAK HAK SAHİBİDİRLER. BU HAK SAHİPLKİĞİNİ KORUMAK VE SÜRDÜRMEK İÇİN DE, TOPLUMSAL ÜLKÜ VE İNANÇ BİRLİĞİ İÇİNDE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ KORUYUP KOLLAYARAK, EBEDİYEN ÖZGÜR VE MÜREFFEH YAŞATMAK ZORUNDAYIZ.
Kemal Polat
l
YORUMLAR
"ADI: TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ DİR. ÜZERİNDE YAŞAYANLARIN IRK, MEZHEP VE İNAÇLARI NE OLURSA OLSUN HEPSİ TÜRK TOPLUMU, TÜRKİYE İNSANI OLARAK HAK SAHİBİDİRLER. BU HAK SAHİPLKİĞİNİ KORUMAK VE SÜRDÜRMEK İÇİN DE, TOPLUMSAL ÜLKÜ VE İNANÇ BİRLİĞİ İÇİNDE TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ KORUYUP KOLLAYARAK, EBEDİYEN ÖZGÜR VE MÜREFFEH YAŞATMAK ZORUNDAYIZ."
Evet, tesbit ve gerçek bu!Dün yani 21.02.2012 tarihinde adının başında Frof olan bir zat ülkemizde bir çok kimliklerden ve ayrı isimlerle alınmak isteyen topluluklardan bahsediyor.Peki ne yapacağız?!Her bizden kimlik ve toprak isteyene toprak mı vereceğiz?Yahut Misak-ı Milli sınarlarını nereye kadar çekeceğiz Allah aşkına!
Sağ ol Muhterem Ağabeyim Kemal Polat'ların sayısı çok değil.Allah'tan sağlıklı, hayırlı ve uzun bir ömür diliyorum.Selam ve hürmetlerimi sunuyorum.
Bekir Beyin sualinebir cevapta ben vermek istiyorum izninizle.Zor yapılır imkansız ise zaman alır.Siz isteyin ve çabalayın Allah yolları mutlaka açacaktır.
Mustafa Göktekin tarafından 2/22/2012 12:25:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aydınlığa bakmayı unuttuk nicedir.
onun içindir bu gün yaşatılan karanlık.
sahip olduğumuz Cumhuriyet değerlerini, bu karanlığa teslim etmeyecek kadar aydınlık yürekli insanlarız biz.
Bu aymazlık böyle devam etmeyecek.
duyarlı yazınıza teşekkürler Kemal bey.
kempol
Korkarım yakında İdam edilen Kubilay'ı katledenlerin haksız yere idam edildikleri söylenir ve özür dilenir...
Olmaz demeyelim..Olmaz olamaz dedik bu günlere geldik..
Kutladım selamlar
kempol
Sağolunuz değerli üsdadım, sevgi ve saygılar sunuyorum size.
kemal polat
kempol
Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum bende sizi dost kardeşim Kemal bey. Kemal Polat
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DEĞERLİ CUMHURİYET AYDINI BEKİR BEY DOSTUM. SİZİ YÜREKTEN KUTLUIYORUM AYRICA, BU SORUYU SORDUĞUNUZ İÇİN.
CUMHURİYETİ KORUMA, YAŞATMA VE KOLLAMA GÖREVİ OLANLARA SORACAĞIZ, KUŞKUSUZ BUNUN HESABINI ELBETTE. UMARIM, DİLERİM O HESABIN SORULACAĞI GÜN DE GELECEKTİR. DEĞERLİ DOST, BİLİRSİNİZ İNSAN VE ZAMAN, SÜREKLİ DEVİNİM İÇİNDEDİR. YAŞAMIN TÜM UNSURLARI DEĞİŞİME TABİDİR. DEĞİŞİMLER FIRSATLARI DA BERABERLERİNDE GETİRİR. FIRSATÇILIK YAPMADAN DEĞİŞİMLERİ İYİYE, GÜZELE, YARARLIYA DÖNÜŞTÜRMEK DE İNSANIN ELİNDEDİR. İNSAN RUHUNUN VE KİŞİLİĞİNİN MİLİTANI OLMAYI, SÜREKLİ DİNAMİZM VE DEVİNİM İÇİNDE BULUNMAYI KABUL EDER VE BUNU BENLİĞİNE İŞLERSE YAPAMIYACAĞI, BAŞARAMAYACAĞI HİH BİRŞEY YOKTUR. BU ÖZELLİĞİN ONA YARATICISI TARAFINDAN VERİLDİĞİNDEN HİÇ KUŞKUNUZ OLMASIN.
YETER Kİ TOPLUMUN YETENEKLİ VE CESUR İNSANLARI, İNSANLARINI İŞLEYİP GELİŞTİRMEYİ AMAÇ VE GÖREV EDİNSİNLER.
SİZDEKİ DEĞERLİ COŞKULARI DİNAMİZMİ BİLİYORUM CAN KARDEŞİM.
YALNIZ BU GÜNÜ DEĞİL, TÜM GEÇMİŞİN DEĞİŞİMLERİNİ HEP DÜŞÜNMEK US'LARIMIZDA CANLI TUTMAK ZORUNDAYIZ. FIRSATÇILAR, MEYDANI BOŞ BULMUŞLAR, BOŞLUKLARDAN YARARLANDILAR. DEVRİMLERİN YAŞATILIP AMACINA ULAŞTIRILMASI, ÇAĞDAŞ TOPLUMLAR OLUŞTURMA ÇABALARINDA BOŞLUK BIRAKILMAĞA GELMEZ. ÇÜNKÜ O BOŞLUKLARI DOLDURMAK İÇİN 88 YILDIR BEKLEYEN SİNSİ VE ÇARPIK DÜŞÜNCELİLERİN OLDUĞUNU UNUTMAMAK GEREKİRDİ, BOŞLUKLAR YARATILMAMALIYDI. KORKULAR, ÇIKAR VE MENFAAT KAYGILARI SERGİLENMEMELİYDİ.
ESENLİK VE MUTLULULUK DİLEKLERİMLE, SEVGİ VE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM SİZİ, DEĞERLİ DOST BEKİR BEY.
KEMAL POLAT
kempol tarafından 12/25/2011 12:53:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Cumhuriyet şehidimiz Kubilay'ın ruhu şâd olsun.
Ancak şunu da unutmayalım ki; o gün bu menfur olayı yapan Cumhuriyet düşmanlarının torunları şimdi ülkeyi idare ediyorlar.
Bunun hesabını kimlere soracağız.
Saygılarımla.
kempol
CUMHURİYETİ KORUMA, YAŞATMA VE KOLLAMA GÖREVİ OLANLARA SORACAĞIZ, KUŞKLUSUZ BUNUN HESABINI ELBETTE. UMARIM, DİLERİM O HESABIN SORULACAĞI GÜNDE GELECEKTİR. DEĞERLİŞ DOST, BİLİRSİNİZ İNSAN VE ZAMAN, SÜREKLİ DEVİNİM İÇİNDEDİR. YAŞAMIN TÜM UNSURLARI DEĞİŞİME TABİDİR. DEĞİŞİMLER FIRSATLARI DA BERABERLERİNDE GETİRİR. FIRSATÇILIK YAPMADAN DEĞİŞİMLERİ İYİYE, GÜZELE, YARARLIYA DÖNÜŞTÜRMEK DE İNSANIN ELİNDEDİR. İNSAN RUHUNUN VE KİŞİLKİĞİNİN MİLİTANI OLMAYI, SÜREKLİ DİNAMİZM VE DEVİNİM İÇİNDE BULUNMAYI KABUL EDER VE BUNU BENLİĞİNE İŞLERSE YAPAMIYACAĞI, BAŞARAMAYACAĞI HİH BİRŞEY YOKTUR. BU ÖZELLİĞİN ONA YARATICISI TARAFINDAN VERİLDİĞİNDEN HİÇ KUŞKUNUZ OLMASIN.
YETER Kİ TOPLUMUN YETENEKLİ VE CESUR İNSANLARI, İNSANLARINI İŞLEYİP GELİŞTİRMEYİ AMAÇ VE GÖREV EDİNSİNLER.
SİZDEKİ DEĞERLİ COŞKULARI DİNAMİZMİ BİLİYORUM CAN KARDEŞİM.
YALNIZ BU GÜNÜ DEĞİL, TÜM GEÇMİŞİN DEĞİŞİMLERİNİ HEP DÜŞÜNMEK US'LARIMIZDA CANLI TUTMAK ZORUNDAYIZ. FIRSATÇILAR, MEYDANI BOŞ BULMUŞLAR, BOŞLUKLARDAN YARARLANDILAR. BOŞLUKLAR YARATILMAMALIYDI. KORKULAR, ÇIKAR VE MENFAAT KAYGILARI SERGİLENMEMELİYDİ.
ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE, SEVBGİ VE SAYGIYLA SELAMLIYORUM SİZİ DEĞERLİ DOST BEKİR BEY
KEMAL POLAT