- 453 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Balyoz’un Gücü
Yok arkadaş sen bir türlü akıllanmayacaksın. 2002 yılından beri anlatıyoruz, söylüyoruz , uygulamalı gösteriyoruz ancak bir türlü anlamıyor ve anlamamakta da ısrar ediyorsun. Bak sana bizim durumumuzu ve senin ahvalini bir çırpıda anlatayım ancak bu defa kulaklarını dört açıp dinlemeni istirham ediyorum zira bu defada anlamazsan yapacağım pek bir şey yok.
Bu topraklar üzerinde iki türlü rol vardır. Birincisi bu vatan parçası üzerinde oyun oynayanlar ikincisi ise bu oynanan oyundan menfii şekilde yaralanarak rol kapmaya çalışanlar.
Biz bu durumda ikincisi oluyor ve menfaatimiz doğrultusunda oynanan oyunun gerçekçiliği ve inandırıcılığı için yardımcı oyunculuk ve figüranlık görevlerini layıkıyla yerine getirmeye çalışıyoruz.
Bazen tekerimize çomak sokmak isteyenler oluyor , olmuyor dersek yalan söyleriz , biz ”Allah , kitap,peygamber,din,başörtüsü” diye diye geldik buralara şimdi yalan söylersek bu değerlere ayıp olur.
Zamanında Türkeş varmış , Allah’tan bizim zamanımıza denk gelmedi, hele şimdi varlığını bir düşünsene , bu kadar rahat at oynatabilir miydik?.. Gerçi şimdi de at sırtından atıyor ama olsun biz meydandaki diğer usul beygirlerle devam ediyoruz.
Bak hatırlatayım sana , Aselsan da 2 mühendis intihar etmişti hani , yazık oldu onlara…
Dedik ki; ”arkadaş karışmayın şu amerikan uçaklarına , alet edevatına size ne!” dinlemediler. Tuttular Amerika’nın özel olarak tasarlayıp Rotası Amerika’ya döndüğünde silahları ve füzeleri çalışmayan f16 model uçaklarının chipleri ile oynayıp teknolojiyi tersine çevirdiler. Bu da yetmezmiş gibi daha bir çok teknolojik silah geliştirdiler. Bunlar geliştirici birde içerde mucitleri var. Neyse intihar süsüyle onları deklare ettik. Şimdi sus pus oturuyorlardır.
Bu ülkenin Cumhuriyet kurulduğu günden bu yana güvendiği tek yer , dayandığı tek güç vardı. Türk Silahlı Kuvvetler…
Biz bu ülkenin vatandaşını Allah , din , peygamber , kitap diye kandırdık iktidar olduk , olduk olmasına da bu ülkeninde İrtica ve şeriat diye kafamıza balyoz indirebilecek bir gücü var. Türk Silahlı Kuvvetler…
İşte ta o zamanlarda bunun çaresini düşünmüştük biz , İlk önce Generalleri , paşaları daha sonra subayları ve astları aldık içeri , çamuru at çamur düşse izi kalır politikasını izledik. Bir sürü askeri aldık içeri , şu an türlü bahanelerle tutuyoruz içerde , ancak bu yargıya daha fazla müdahale edebileceğimizi sanmıyorum. Eninde sonunda bu askerlerin suçsuzluğu ortaya çıkacaktır. Çıkacaktır ama o zaman kadar milletinde askere olan güveni boşa çıkacaktır. En azından askerin gücünü kırdık. Şimdi halk bize tam itimat ile biat etmektedir.
Halkımız mı çok saf yoksa biz mi çok akıllıyız bilemiyorum ama amaçlarımıza ve emellerimize doğru tam gaz ilerliyoruz.
Hapishane de kahrından ölenler ise ekmeğimize bal kaymak sürmekteler. Takdiri ilahi ölüm Allah’ın emri ama bu ölümlerde bizi ziyadesiyle mutlu ediyor. Ölenlerde kelle adamlar ha.. öyle ufak tefekleri hiç hesaba katmıyorum zaten.
Kaşif Kozinoğlu’nu hatırlasana , adamı içeri aldık ama dışarıdaki bağlantıları sayesinde bir çok ipliğimizi pazara çıkarmaya başlayacaktı ki , kalp krizi senaryosu kurtardı hepimizi … Hemen ardından Eymür’ü ifadeye çağırdık ki durumumuz anlaşılmasın diye.. Gazeteler , siteler ve televizyonlarda Eymür’ün içeri alınışını ” devletin kara kutusu” şeklinde duyurunca halkımız dokunulmayacak adam yok sandılar.
E bir de olayın siyasi kanadı var , mesela cumhuriyet tarihinde milletvekili seçilince tutuklulukları kaldırılırdı ancak biz bu dönemde bazı hükümlüleri milletvekili seçilseler dahi salı vermedik ki içerden çıkıp mecliste başımıza bela olmasınlar..
Neyse ki şu an ses seda çıkmıyor. Onlar çıkarsa içerdeki binlerce terörist de çıkar, dahası Apo’da çıkar dedik ya o yüzden şimdi ses edemiyorlar. Varsın biz yatalım Apo çıkmasın diyorlar…
Sana da diyorum bak çok atlayıp zıplama, ne kadar vatansever varsa sinmiş durumda , sende akıllı ol çok ortalarda dolaşma , öyle her şehit cenazesinde , her meclis kanun çıkardığında çıkma ortaya akıllı ol…
Sen hala anlayamadın mı Vatanseverlerin başına indirdiğimiz balyozun gücünü…
Pkk bazen eylemlerinin dozunu kaçırınca telaşım iki kat artıyor , o gece uyku girmiyor gözüme bütün gece rüyalarımda kabuslar çöküyor üzerime , askerleri içeri aldık da sivil darbe yapılırsa korkusu uyutmuyor bütün gece…
Yok yok sen akıllanmazsın , duramazsın ki yerinde , İlla bir vatan türküsü , illa bir marş tutturacaksın. Bazen korkmuyor değilim hani ” ulan bunlar bir kündesine getirip beni al aşağı ederlerse” diye hayıflandığımda oluyor.
Neyse şimdilik tadımızı kaçırmayalım. Durmak yok yola devam...
Vural Egemen SARIGÖZ
12/12/2011
YORUMLAR
Geçen haftaydı galiba. hava kuvvetlerine yanlış koordinatlar verilmiş, dağı taşı bombalatmışlar.Genelkurmay, yok öyle birşey diye açıklama yapmıştı hatta.Hemen arkasından belgesi kondu ortaya.O saatten beri ses seda yok ilave olarak.meğer o açıklama yapılırken, yani "yanlış mkoordinat falan verilmedi" derken, içeride birisi yanlış koordinattan dolayı sorgulanıyormuş.
Bu ve heron rezaletleri, benzeri yüzlerce örneği düşünüyorum, bir de yazı muhtevasındaki anlamsızlığı gözönüne getiriyorum. Vatansever kime deniliyor diye bakıyorum, irkiliyorum..İhanet eden kim, bu kadar mı göz dimağ kapalı olur diyor üzülüyorum."Din İman Allah, başörtüsü" ile bile bu kadar kandırılmış kimse var mıydı diye düşünüyorum..Çetrefil bir durum yani gerçeklere bu kadar uzak kalabilmek.