- 934 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neler oluyor yine...
Cömertlikte yardim etmede akar su gibi ol,
Sefkat ve merhamette günes gibi ol..
Mevlana...
Nicolas Sarkozy ve diger Ülkelerin liderleri, ve benim Ülkemin tüm liderleri,dün de ve bu günde Dünyada yaşayan diger insanların gelmiş geçmişiyle sürekli sorun yaşamak zorundalar ise eger !!! Hakkanıyeti ele alarak yaşasınlar düşüncemin ,bana düşündürdükleri..
Devletimiz de gizlilikler politikasını, basın yayın haber olarak vermege çalışırken çok zorlandıklarını görüyorum ,işleri hakikaten çok zor..Özverililer son konuda sanki,bu güzel..
Fransanın bize söylemek istedigi her ne ise,terbiye ve asalet çerçevesi içinde mutedillikle olabilme savaşında umarım başarılı olabiliriz..Tek eksigimiz ,hepimizin savunması farklı seslerde çıkıyor, bu seslerimizi birleştiremedikce başarı oranımız zora iniyor..Degerlerimize aynı seste savunamadık gitti ,eksigimizin biride bu .
Geçmişimiz bizim,inkar etmek abestir,bu gunümuzüde yaşadıgımıza göre..Hatalarımızla,dogrularımızla,egri ve yanlışlarımızla,,yaşananlar red yerine mutedillikle ,elegimizde elemek ve insani haklarımızı kendımızı ıyı ıfade ederek paylaşmak insan olmanın erdemidir..
Tartişmayı hiç sevmiyorum..hakkaniyet her zaman kazanmıştır ,kazanacaktır..Yapılacak şey çok kolay,kendin için istedigini bir başkası içinde isteyeceksin,seni her ne acıtıyorsa ,aynı acınla bir başkasını acıtmayacaksın..Vefasızı vefayla karşılayacak,acının ve tatlının incecik bir dilimde sürülmüşlügüyle bu dilimi ayırdemiyecegini bilerek beraberce yiyeceksin ki,agız tadındaki yaşamın buruk tadında acıları,tatlıları beraberce yemenın lezzetini hazmedeceksin..
Kendine hakkaniyet ne ise herkese ayni hakkanıyeti sunacaksın ..Atalarımızdan aldıgımız terbiyeden ayrılmadan ama onlarında nerelerde hatalar yaptıgının kabullugundeki ve o imkansızlıklarla savaşmak zorunda kalanlar elbette her kararlarının illa dogruları ve hataları olabilecegini kabul ederek,bu çagın insanları olarak ayıplamak yerine ayıpları tamır ederek,hem kendımıze hemde hatalı tarafa ders vererek ve ders alarak el ele gönül gönüle ben degil de biz lafzıyla ,bizlere emaneten verilen nefes alıp verme hakkımızı güzelliklerle kullanmak zorunda oldugumuzu hiç unutmayacagız..
Düşünürsek Dünya tüm canlılara yaşam hediyesi olarak ,dogasıyla sunulmuş bir hediyedir..Doganın tüm verimliligini tüm Dünya insanları olarak beraberce kullanmak zerafetini bir gün insanoglu elbette ögrenecektir ama geç olacak galiba ögrenmemiz..Kavga ise ,illa önce kendimizle kavga etmeliyiz ki topluma uyum saglayabilelim..Kin ve nefret daima aynıyla vakidir..
Savaş yerine Barış ,slogan’ımız bu olacak..Tüm Dunya insanları savaşma ,sev ve beraberce yaşa,insan olmanın güzelligiyle..Hepimiz tek Yaratıcının eseriyiz...Her yaratılan aynı haklara haiz,sevgide,saygıda herkes eşittir..Bilelim ki sevgide belkide hürsün istedigince seversin ama saygıda illa...mecbursun....
Ey Dünya insanı,,
Peki !!! paylaşamadıgın ne....
Tarafsızlıgın hakkanıyetiyle yaşamak çok güzel..Gruplaşmanın bedeli hüsran, sanki hep böyle olmadımı ,bir dününürsek..
Tüm insanlar kardeştir ,yoksa ayırımın bedeli,,,hüsran..unutulmaya..
Yüregimden geçenleri yazmaga çalıştım...Meral tice.. meral çello
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.