şşş dinleyin!!
şşş dinleyin...
geceyi dinleyin...
karanlığı dinleyin... yağan yağmuru ona arkadaş olan karı dinleyin... uyuyan insanların ruhlarını dinleyin... kurumuş ağaçları... doğacak güneşin sesini.... toprağı... erzurumda ki dağları... çağlayan ırmakları... karadenizi dinleyin... dinleyin ki anlayın derdimi... hepsi bana sırdaş hepsi sevdama... ayrılığıma sırdaş hepsi... onlarla konuşmalarımı duyun duyunda anlayın yürek yangınımı... geceye saldım gözlerini...karanlığa umutlarımı...göz yaşlarımı yağmura...insanlara sitemimi...kurumuş ağaçlara tenimi...yüreğimi kara toprağa... erzurumdaki dağlara umutlarımı...çağlayan ırmaklara aşkımı... hırçınlığımı karadenize saldım... sırdaş ettğim onlardır... duyun ey insalar... ayrılığın nasıl tutsak ettiğini yüreğimi ... hapsine aldı beni geceler... sabahlar yok bana... güneş yok... kırçiçekleri laleler yok... gecemde sen gündüzümse uykularımda ki kara ruyalarda hulyalarda sen...sadece karanlığımsın artık... ulaşamadığım siyah bir nokta... seni benden çalan bu hayata verecek hiç bir Şey’im yok... tek Şey’im sensin... onuda rahmana teslim edip zamanı gelince tekrar alacağım...
şşşş dinleyin dinleyin insanlar...
dinleyinde anlayın yürek yangınımı....
YORUMLAR
Ben dinledim sizide, birde diğerleri dinleyebilse, dinlemeyi bilmeyenler ya da dinlemekten yorulanlar, birbirimizi dinlemeyi ne zaman öğreneceğiz.Saygilarimla