- 1014 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
DİLİME GELDİĞİ GİBİ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
öyle bir vurur ki tokatını gece.öyle acısı tuzlu ki göz yaşlarının.oyy sesi çıkmaz duvar dibine kıvrılanların..türküleri ıslıktır ısınmak adına..<br>korkuları yok saymak adına.böğrüme yediğim şiir.kanatır ha kanatır yarayı.ne sarsam tutmaz dem.bir kızıla düşer an..bir mavi çalar kapımı..sorma anlatamam ki..utanırım..düşlerimdeki arsızlığı..camlar kırıp deniz gözlerime batırırım hep.uyumak yokluğunda nöbettir.ben bu nöbetleri tutamam ki...<br> gül dalını emanet bırakmış bahçeme...diken toplar diken ovarım toprağımda..öpmeden koyarım yerine özlemini.öpemem ki...kan öpülmezki....<br>haşarı çocuklar sığınır çatı diplerine şimdi....<br>saklambaç oynarız senle.....kalbime saklan...ne dersem çıkma............<br><br>sorma<br>öyle bir halki bu halsizliğim...ne kalem ne kağıt sevişmiyor artık benimle.......<br>sorma öyle bir kaçmak ki kaçaklığım....<br>mülteci olmadan sığınmak sınırlarına..<br>mayın döşeli açlığım sen..<br>dilime geldiği gibi sevdiğim<br>..sen.....
YORUMLAR
öyle bir vurur ki tokatını gece.öyle acısı tuzlu ki göz yaşlarının.oyy sesi çıkmaz duvar dibine kıvrılanların..türküleri ıslıktır ısınmak adına..<br>korkuları yok saymak adına.böğrüme yediğim şiir.kanatır ha kanatır yarayı.ne sarsam tutmaz dem.bir kızıla düşer an..bir mavi çalar kapımı...
SAYGILARIMLA
"kalbime saklan...ne dersem çıkma..."
inanılmaz hoş olmuş...sevgiyle kalın...
GM