- 791 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
VAR MISIN ?
Sayfamı araladığımda aklıma ilk gelen şeyi yazmak istedim, henüz kirlenmemiş sayfama. Gözlerimi araladığımda bembeyaz pamuklarla kaplanmıştı yer yüzü. Ellerimi uzatıp aldım bir tutam ellerimle. Ellerimde eriyişini seyrettim pamuklu şekerin. Gök yüzünden mucize yağıyordu sanki. Yağan küçücük kar taneleriydi.
Etrafta sessizlik hakimdi. Kimsenin kimseden haberi yoktu. Hani komşu komşunun külüne muhtaçtı. Şimdilerde ise ne komşu var ne de kül…. Canı sıkılan internette, televizyon denilen dev ekran karşısında gününü gün etmekte. Bir iki sohbet etmeye kalkışacaksa direkt eli cebinde. Yeni teknoloji olan cep telefonundan duymakta, sohbet etmek istediği kişinin sesini. Ne yüz mimikleri var ortada ne sıcak kucak. Tatlı bir tebessüm mü nerde bizde olacak.
Gülmeyi unuttuk mu dersiniz. Evet çoktan unuttuk. Kendi kendimize bile zamanımız kalmadı. Ne bir tiyatro nede sinema… Sahi kitap okumayı da mı unuttuk. Ha bugün ha yarın derken? Ya ailemiz onlara ne oldu. Hastalar mı, dertleri mi var yoksa yavrucaklarına mı muhtaçlar? Ne kadar değer veriyoruz sevdiklerimize ya da ne kadar gösterebiliyoruz değerlerimizi ellerimizle.
Sabahın seherinde uyanıp etrafı bir kolaçan edince görmediğim o kadar güzellikler varmış ki onu anlıyorum. Bu güzelliklerden neden bugüne kadar uzak kaldık ki. Sebep neydi acaba. Bir çiçeğin kokusunu ciğerlerimize kadar ne zaman çekebildik. Karıncanın yuvasını bozmadan kış hazırlığı yaptığına kaçımız şahit oldu.
Gelin bu güzellikleri hep beraber doyasıya yaşayalım. Var mısınız ?
YORUMLAR
Çok akıcı bir anlatım ve gayet derli toplu bir var türkçeniz...Özellikle bayan kalemler de olan imla hatalarına rastlamadım.
Sizin açınızdan sevindirici bir durum.Toplumun geneline verilen mesajda çok olumlu.Sosyal yaşamda teknolojinin insanlara vermiş olduğu çöküntü bir yana manevi değerlerin adeta perşembe pazarına döndüğünü güzel ifade etmişsiniz.
Ayrıca felsefi bir dünya görüşüne sahipsiniz bu da çok iyi.
Gelelim asıl meseleye...Siz hiç kırmızı sayfalı bir kitap okudunuz mu?..Renk seçimi çok isabetsiz olmuş.Bu bir...İkincisi de resim yalnışlığı Birgül hanım..İlköğretime giden çocukların beslenme çantalarını süsleyen çıkartmalar gibi..
Evet genel anlamda bu iki istisna haricinde gayet güzel bir kalemini var ama renk ve seçim tercihlerini geliştirmeniz şart..
Sizi kutlarım.Yazılarınızı bundan sonra sıkı bir şekilde takip edeceğim.Elbette gerekli uyarıları da yapacağım.
Kolay gelsin, çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
Birgül Afşin
Birgül Afşin
sanal...bildiğimiz üzere internet dünyası için kullanılan bir terim...yanlış...
asıl dikkat çekilmesi gereken insanların sanallaştığıdır..
gerçek dünyanın dokusuna ve renklerine misafir ettiğiniz için teşekkür ederim...
var mıyız ?
bunun cevabını en iyi verecek olan çevremizdeki insanlardır elbette..
saygımla Birgül hanım..