- 879 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlu Yaşam Hayattan Zevk Alabilmekte..
Hayatta mutlu olabilmen için çok çalışman gerekecek..Ağaçların kuşların sesini dinle ve yaşamaktan zevk almaya bak..Karaları bağlamanın hiçbir mantığı yok..Sev..Sevil ve yaşa...
Elbette sevginden anlamayanlar olacaktır,sana sırtını çevirenler,arkandan dedikodu yapanlar olacaktır.Aldırış edecekmisin ? Tabiki de hayır..
"Mutlu yaşam, tutku ve korku üzerinde mantığın ve düşüncenin elde ettiği bir zaferdir." demiş ünlü düşünür Seneca.
Mutluluk zor bulunan fakat çabuk kaybedilen bir olgudur biliyorsunuz..O yüzden mutluluk sizi bulmuşken ona sırtınızı çevirmeyin..Dilediğinizce yaşayın delirin,çıldırın,bağırın çağırın..
Eğer bir evin ziline basıp kaçmaktan mutlu oluyorsanız hiç düşünmeden yapın..Hayatın güzel yönlerini keşfedin.Yaşınız kaç olursa olsun hiç önemli değil yeter ki siz isteyin..
Mutluluk hayattır, hatta ölümdür bazen mutluluk... Mutluluk her şeydir, yalnızca bizdedir. Sadece bizde! Bir başkası gelip de mutlu edemez seni, sen istersen mutlu olursun, istemezsen olmazsın.
Mutluluk, ben demektir, biz demektir, sen demektir....Kısacası mutluluk içimizdedir...
Mutlu Yaşam Hayattan Zevk Alabilmekte.. Yazısına Yorum Yap
"Mutlu Yaşam Hayattan Zevk Alabilmekte.." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.